1.016 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Suzuki gsx 250 Suzuki gsx 250

Hej alle har købt mig en fin ældre cykel fra 84 som jeg syntes har et par småting:) den ene er baghjulet føles som om den vibrere lidt fra side til side under kørsel og virker til det er bagsvingeren:) en anden ting er den godt vil "blinke" i instumentlyset ved jævn hastighed/omdr:) den sidste jeg har fundet indtil videre er den ikke er nem at få op over de 7000omdr når den endelig kommer derop:) ved det en ældre dame og den vil ha lidt småting der skal laves og tænker om nogen har ideer til hva der kan være årsagen til de småting og hva jeg kan gøre ved dem:) en ting mere skal skifte kæde og tandhjul som er bestilt men vil det være en fordel at koge fedt ind i en ny kæde?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsx 250
  • #1   23. jan 2017 Problemet med baghjulet kan skyldes slør i bagsvinger eller hjulleje.
    Løs forbindelse ville jeg mistænke være skyld i det blinkende lys.
    Karburatorne skal nok synkroniseres, så trækker den bedre. Alternativt skal de renses, grundjusteres og membran tjekkes for huller.
    Hvis den kæde du har bestilt er en o-ringskæde (hvilket det sikkert er), så må du ikke koge den. Den er i forvejen forseglet med fedt.


  • #2   24. jan 2017 Synkronisering har kun noget med tomgang og meget meget let belastning at gøre. Ikke det fjerneste med hvordan den trækker over 7000 omdrejninger.

Kommentér på:
Suzuki gsx 250

Annonce