{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Hvilket udstyr ? {{forumTopicSubject}}

Hey Gutter og Gutinder smiley

Jeg skal ud og invistrere i noget tøj, hjelm, handsker, støvler. Jeg ved ikke hvilken størrelse jeg skal have, det er nemlig mit første sæt.

Skal jeg tage ind i en forretning og købe det, eller skal jeg bare prøve det der, og huske min størrelse smiley

Er det ikke meget billigere i tyskland, og ligger der nogle udstyrs forretninger lige over grænsen ?

I må gerne smide nogle links til forhandler (DK / Tyskland ), og give jeres mening til kende, altså med hvilken hjelm, tøj, handsker osv jeg skal vælge, og hvorfor.

Hav en god weekend...

MVH
Søren ^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket udstyr ?
  • #1   15. jun 2007 Prøv tøjet i en butik så du er sikker på det passer og så køb det over nettet. Jeg synes det er for dyrt herhjemme. Hvad angår hjelm, så bare find den model/det mærke der passer dig og så tag den derfra. Hvis du vil have et godt råd ang hjelm, så hold fingrene fra Takachi og overvej Arai.

  • #2   15. jun 2007 Okay Bruus. Hvad koster sådan en hjelm ?

  • #3   15. jun 2007 Fra 2000,- og op til 6000,- ca. smiley

  • #4   15. jun 2007 gør dig nu den tjeneste ikke at tage den første og bedste hjelm du prøver, bare fordi du syntes den sidder godt... der er helt sikkert en der sidder bedre

  • #5   15. jun 2007 hehe Søren P...

    Hvornår skal jeg så tage valget, fordi der jo en der passer bedre hehe.. Men forstår hvad du mener, prøve en masse hjelme!


  • #6   15. jun 2007 Husk nu at købe en hjelm det sidder stramt & klemmer lidt på kinderne, tag hjelmen på & drej hovedet hurtigt til en af siderne, hvis det bliver helt mørkt så er den for stor smiley


  • #7   15. jun 2007 haha smiley Så bliver min næse klemt, når det bliver mørkt smiley

  • #8   15. jun 2007 Jeg har en Arai Astro-R og den koster vist ca 5000 herhjemme. Købte den over nettet og sparede 1500. Men prøv dig frem og lad ikke sælgeren løbe om hjørner med dig. Jeg var forbi MC-Hjørnet for et par uger siden med kæresten for at finde en hjelm til hende og ham keglen bag disken proklamerede højlydt at Suomy hjelme er den eneste rigtige valg af hjelm. Sådan en gang crap. Suomy er en fin hjelm, men der findes mange mærker der er på højde eller bedre end Suomy.

  • #9   15. jun 2007 yir, men det bare svært at vide som rookie. Ikke lige hjelme jeg har gået mest op i :D. Men man må prøve en masse, og se på specifikationerne jo.

  • #10   15. jun 2007 hej. Ja der ligger butikker lige over grænsen jeg har selv købt alt mit i noget der hedder Hein Gericke. der har de et temmelig stort udvalg til meget gode priser. tror deres hjemmeside hedder Heingericke.de og du finder dem ved at køre over padborggrænsen og tage den første afkørsel ( Handewit) og drejer til venstre for enden af afkørslen og så kommer det 1 km. længere henne ved noget der hedder skandinavian park. Jeg har lige købt en komplet set til kæresten for ca. 3000 så jeg kan varmt anbefale det. og de snakker dansk og tager danske kroner. Med hensyn til hjelm vil jeg give de andre ret da jeg selv købte den første og bedste hjelm hvilket har resulteret i meget ærgelse.. det var lige 1500 ud af vinduet.

    det var bare mit råd. Hilsen Niels P


  • #11   15. jun 2007 kanon niels. Mange tak. havde godt hært om den butik. Der vil jeg køre ned smiley

  • #12   3. okt 2007 Husk der er 14dages fuld returret i Danmark... så prøv den bare en masse, og hvis den ikke lige passer så byt smiley

Kommentér på:
Hvilket udstyr ?

Annonce