Nothing but trouble! {{forumTopicSubject}}
Ja, så er den gal (igen)
Min nye dejligt indkøbe Ducati kører underligt!
Den kører såen "hoppende" - ligesom om motoren slukker på en måde, og starter igen, eller der kun er en cylinder.. Den gør det mest under acceleration!
Jeg er kommet op med 3 muligheder for hvad der er galt:
1. Det startede i går, da jeg kørte på MC ned på mit arbejde, som er på et diskotek, den kan holde sikkert der, men man ved aldrig!
Så måske nogen har puttet noget i en af potterne?
2. En af mine chefer insisterede på at prøve den, da jeg skulle afsted, og da det var min chef, og han lovede at erstatte whatever der kunne ske, sagde jeg okay! Han kørte da også fint, men da han skulle sætte den i frigear, bollede han bare gearne - kan det være gearkassen?
3. Tændrørene har der været bøvl med før! Fik også købt nogle nye, men de passede ikke ind, så kører stadig med nogle ret gamle - kan de være årsagen?
Det var hvad jeg lige kunne komme op med, kan der være helt andre ting der spiller ind?
Den kørte fortræffeligt ned PÅ arbejdet, og på vej hjem, var den gal...
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 107
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.913
Undskyld, men kunne ikke lade være...
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 107
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 347
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 294
Spøg til side, jeg synes også du skal prøve at skifte de tændrør, så er den mulighed da prøvet.
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.888
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.020
Alternativt kunne det være vand eller fugt i tændingen, eftersom det har regnet en del på det sidste...
Kunne også være skidt i karburator/tilstoppet benzinfilter.
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 540
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 540
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 40 Svar: 231
Jamen kører med de gamle tændrør! Fordi de nye jeg købte, ikke passede! Doh! Og var endda i Feldballe MC, Ducati forhandler, og sku' ha nogle! HMF!
Jamen, pyha! Så er det garanteret et mindre problem!
Hihi Hekto! Det har du ganske ret i! Men det skyldes mest af alt at jeg ikke har nogen anelse om hvad det er!
Må CYKLE ud til Thansen i morgen og købe mig nogle tændrør så
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 40 Svar: 231
Er fandme pinligt at jeg ikke ved mere, end jeg gør! Har desværre bare aldrig rodet med scootere eller lignende! Kun min AMD, og Nvidia grafikkkort jeg har rodet med
Vil lege med de svømmehuse i morgen!
Og her er det værste, har lige fundet ud af at de tændrør passer alligevel, en af mine kammerater demonstrerede lige hvordan man kunne skrue noget af bunden ud, så de passede alligevel haha! :D..
Så tømmer svømmehusene, og smider de nye tændrør i! Så håber jeg den går fint, har ellers lige renset hele motoren, kæden osv. den er SÅ fin! Så bare gerne den også kørte
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 333
Nothing but trouble!