{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr srad 5,5" til 6" bagfælg
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   11. okt 2018 Hvorfor vil du det?

  • #2   11. okt 2018 #1 fordi på grillen siger de det er federe med 180 baghjul end 160, og når de siger det på grillen såååee.....

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #3   11. okt 2018 Det er 190 vs 180, så man kan ikke se forskellen.

  • #4   11. okt 2018 Har du fælgen? Ellers har jeg et fælg fra en 1200 bandit.

  • #5   11. okt 2018 Nogle der har svar på mit spørgsmål istedet for at debatere alt muligt andet?

  • #6   11. okt 2018 Jeg har en løsning, men du bliver sikkert ikke rigtigt glad for den, da det kræver at du selv gør en indsats! Du skal så også lige huske på at tjekke om kædehjul og bremseskive sidder samme sted!
    Og så det helt ligetil svar på dit store problem, du river baghjulet af, og så sammen ligner du det med det du vil have på, altså som i måler det op! Jeg ved godt at det ville være meget nemmere hvis andre lige gjorde det, men mon ikke at de fleste curlingmødre har travlt her i efterårsferien?


  • #7   11. okt 2018 Hold da op, er det blevet scootergalleri? Hvis jeg havde en 6" fælg jeg kunne måle på, så havde jeg nok gjort det? Jeg gider ikke købe en fælg der evt ikke passer hvis der var en der har prøvet det før, fuck nogle latterlige bedrevidende karlsmarte pikhoveder der sidder bag skærmen.
    Stiller et fucking simpelt spørgsmål der skal køres helt op af latterlige personer som ikke har den erfaring der skulle til for at besvare mit spørgsmål, men det er åbenbart for svært at lade være med at have en mening om alt og hang til at skulle skrive latterlige kommentarer til andre mennesker.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #8   11. okt 2018 Grunden til jeg spørger som jeg gør, er at der bør være en god grund til at man gider gøre sig alt det besvær med at få det til at passe.

    Har du en, eller har du bare sand i din vagina og mener at alle andre er en flok idioter?


  • #9   11. okt 2018 Grunden til jeg svare som jeg gør er, hvad påvirker det mit spørgsmål, såfremt hvad skulle det påvirke svaret? Skal jeg have en god grund for hvad jeg vil gøre ved min egen mc, og skal have anerkendelse fra mc folket før jeg kan få et svar på mit spørgsmål?
    Og at gøre sig alt det besvær? Det største besvær er åbenbart at få et svar fra en der fatter noget.
    Hvis det bare er at skifte en fælg så håber jeg ikke det er alt det besvær for dig for så må det være hårdt hvis man skal have hænderne op af lommen.
    Hvis det sig der er som hjælpe adminstrator så håber jeg da de andre har større lyst til at drive mc galleri, end du har, for med din for med dine svar og ligegyldige kommentar så er vi da henne i scootergalleri.
    Hvis du ikke kan se forskel på 180 og 190 dæk så vil jeg sige der noget galt.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #10   11. okt 2018 Det er kun dig der nævner anerkendelse - ikke mig.
    Jeg spørger fordi jeg udmærket ved hvad der skal til, og hvor bøvlet det er - men siden du mener at dine evner overstiger mine, forstår jeg slet ikke du overhovedet gider spørge, for så kan du HELT sikkert selv finde svaret. smiley

    Det største besvær er at få kæden til at løbe lige. Der skal du have et 3mm forskudt fortandhjul før det passer, og de hænger ikke på træerne. Spacerne er ikke ens, og hele hjulet er bredere, så det er ikke den samme svinger der sidder på begge cykler.
    Du kan godt få hjulet ind med lidt vold, men tandhjulene sidder ikke lige ud for hinanden, så kæden vil rende skævt uanset hvad du gør.
    Så kan du smide en bagsvinger på fra 750'eren, for stellet er ens så den vil passe på - så får du plads til hjulet.
    Men den koster nemt en tusse, samt bagfælgen en tusse med chokkobling, skive og kaliper beslag, og oveni kommer eventuelt hjullejer, pakdåser og de dimser som sælger har fået smidt væk. Nåe ja - det render stadig ikke lige - så fortandhjulet slipper du ikke for at finde uanset hvad... smiley
    Er det de penge værd at få et dæk der er 5mm bredere i hver side, som får cyklen til at køre væsentligt ringere end standard?
    Jeg kan fortælle dig de første 10 punkter hvor de penge vil gøre mere gavn på sådan en knallert, men udseende er jo meget vigtigere, ikk? Hvad skulle dog ellers være årsagen til dit spørgsmål... smiley

    Jeg er hjælpeadministrator (jeg hjælper med at administrere og moderere forummet) - ikke støttepædagog eller 24/7 online MC support for scooter børn, som ikke magter at bruge 15 sekunder på google før de opretter en forum tråd.

    Hvis du sætter dig på cyklen, som jo faktisk er der du burde bruge 95% af tiden - kan du så overhovedet se dit bredere bagdæk?
    Mener du stadig det er pengene værd?

    Synes du det her er den rigtige måde at søge accept fra ligesindede på?


  • #11   11. okt 2018 Jeg har skam googlet det, uden held, jeg så en der havde et tilsalg på dba og der stod det passede direkte, derfor jeg ville være sikker, for var det kun en fælg der skulle til, var det klart det værd, tak for din fyldest gørende kommentar med hvad det indebærer.
    Du skal have tak for svaret, dog forstår jeg ikke hvorfor man ikke øser ubetinget ud af sin erfaring uden at skulle lave en diskussion ud af det


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #12   11. okt 2018 Det har jeg allerede forklaret.

  • #13   12. okt 2018 Var der nogen der sagde "ubetinget erfaring"??


    profilbillede
  • #14   12. okt 2018 Ja det kan nemt laves uden at købe sig fattig i specialdele , har bygget , fræset og drejet fra 4,5 til 5,5 i 100% originale svinger

  • #15   12. okt 2018 Kasper. Kan godt forstå dig. Men nu er jeg også meget glad for brede hjul. Hvis du Evt tjekker mine mc,'er. Og kan fortælle dig, at at et 6" passer lige over på.

  • #16   12. okt 2018 Og det vrøvl sajmon fyre af igen. Skal du ikke høre på. Kæden løber ikke skæv med det fælg, det eneste der skal til er bredere skive ved tandhjuls siden. Så løber kæden som den skal. Den kan sagtens være i svingern,

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #17   13. okt 2018 #16 - Så en forskydning af tandhjulet, altså...

    Det var der vist en der nævnte...


    profilbillede
Kommentér på:
Gsxr srad 5,5" til 6" bagfælg

Annonce