Et godt råd om udfordringer... Et godt råd om udfordringer...
Lad hellere være med at invitere til udfordringer via forum. Selvom jeg har skrevet at årgang som min +/- 3 år, samt at det skal være cykler med lignende stil, vælter det ind med alle mulige andre udfordrere end det jeg havde forestillet mig.... Ja og så kan jeg jo ikke afvise dem, når det er mig selv der har inviteret.
Det beviser blot at folk kun læser halvdelen af det man skriver. Så kunne man selvfølgelig forestille sig at dem der stemmer, bliver sure og stemmer på modstanderen, blot pga. irritation over at jeg overfalder andres bikes med udfordringer, hvilket slet ikke var tiltænkt.
Og nej - det var ikke for at beklage mig over at alle mine udfordrere vinder... men blot et godt råd til andre, der som jeg indtil nu var ret uerfaren med udfordringer...
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 475
Øv da... jeg læste da hele din besked... som jeg ser det kan du da sagtens afvise de udfordringer...
Jeg er sikker på at udfordringer kun er ment som sjov... hvis det ikke er sjovt så sig fra... Du har jo helt klart specificeret hvad du ville op mod... så det er udfordrerne den er gal med... Cheer up
Anna
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.537
Okay Rasmus - så tager jeg lige en tude-kiks uhhuuu
- Nej spøg til side - det er sgu da kun sjov og ballade, ikk... :-))
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Et godt råd om udfordringer...