Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billigt MC kort hvor
  • #1   19. jun 2007 Du sku hellere spørge efter den bedste køreskole... 1000 kr til eller fra kan sku være det samme.. men om ham der lærer dig at køre mc kan sit kram er ALT afgørende... husk på der ik er en stor karosse til at beskytte dig som der er i en bil...

• #2   19. jun 2007 Dr.Mug:
    Helt enig med dig.
    Find hellere en dygtig kørelære, gerne hvor du får intensiv undervisning over en kortere peridode, frem for en time i ny og næ over en lang periode.
    Jeg kan anbefale Juuls Køreskole i Roskilde - der bliver der sørget for dig. De har også deres egen "kravlegård" Der kan du også være sikker på at kompetancen er i orden.
    Det gælder DINn sikkerhed. Husk at alle andre trafikanter har jord i hovedet, og kører åndsvagt, så det er vigtigt at du har det bedste grundlag inden du begiver dig ud i "krigen" om asfalten.
    Som Dr.Mug også siger, er det ofte kun få penge der adskiller en skidt kørelære for en god kørelære. For nogle kørelærer er deres arbejde kun en pengemaskine.

Se dig hellere om efter kvaliteten.

God jagt

Mvh
    Thomas E

• #3   19. jun 2007 Rene Larsen frederikssund. En underlig fyr til tider, men du får verbale tæsk hvis du dummer dig, men han mener det godt hvilket også gør at du tager dig mere sammen og koncentere dig.
    Han laver heller ikke det der med at du køre ca hver 30dag.

• #4   19. jun 2007 Jeg tog pappet hos Juuls Køreskole i Roskilde ... Det er godt hos dem - så dem kan jeg godt anbefale:

- gode beståelsesprocenter idet man får lektier for...
    - de kører dog temmelig ufleksibelt med hold a 3 mand, hvor det kan være svært at få tid mht arbejde...
    - Det var IKKE billigt... faktisk var det temmelig dyrt...

/Anna

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #5   19. jun 2007 Kolds køreskole i Roskilde.

Meget flexibel og kompetent undervisning.

• #7   19. jun 2007 hehe Carsten..... ja hold jer fra ham kan jeg kun sige. (personlige erfaringer)
    (link fjernet)

• #9   19. jun 2007 ja nemlig, men hvis vi husker at smide et link her til hans fede fjæs i ekstra bladet hver gang der er en der spørger, så hjælper det vel. Han skal bare ned med nakken det fjols. JOHNNY FISHER

• #10   19. jun 2007 De koster nok det samme i det område. Det gør det i Silkeborg. Pakkeprisen svinger ca. 50 kr. blandt det 3-4 kørelærere i Silkeborg. (Syntes det lugter af aftalte priser.)
    Selvom jeg havde fundet ca. 10 interesserede i at tage mc-kort, var der ingen af kørelærene der kunne give nedslag i prisen. Det bedste de kunne gøre, var at vi kunne komme på samme hold.
    Det irriterer mig stadig den dag i dag, da jeg ved at hvis man gad at køre 2 x 30 km til hver teoriaften, så kunne jeg spare ca. 1000 kr.

Så kom jeg lidt af med lidt galde :o)

• #11   19. jun 2007 tak for det jeg tror bare jeg starter i kalundborg hvor jeg bor, her er fredeligt og kender byen og kender snart alle kørelærene da mine venner har taget hos de forskellige. hygge

• #12   5. okt 2008 så er det snart tid til optankning af penge for Johnny Fischer, se linket og del med dine venner:
    (link fjernet)

Kommentér på:
billigt MC kort hvor

Annonce