Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  told og afgift
  • #1   20. jun 2007 25% moms + den normale afgift. Derfor er det som regel billigere at finde noget inden for Europa (Læs Ty(d)skland)

• #2   20. jun 2007 Hvad er den normale afgift(ca)

• #3   20. jun 2007 Skat ved hvad toldsatser er hvis du ringer og spørger dem.
    Man kan finde en liste over toldsatser på næsten alt på deres hp, men den er meget forvirrende og uoverskuelig syntes jeg.

regne stykker ser sådan her ud.

Varens pris + fragt omk = x antal kr/usd.
    x + toldsatsen (fx 2,7% for styrthjelme og 4,7% mener jeg det er for motordele) + moms på 25% = x kr/usd.
    x + toldgebyr = den samlede pris.

Hvis der ikke er en faktura i pakken, og den bliver taget ud til kontrol, holders pakken tilbage indtil du fremsender en faktura de kan beregne told og moms af.

Så hvis du KAN finde varen i EU er det klart det letteste, og muligvis osse billigere ... men du kan osse spare kr hvis det er et tilbud du finde i usa.

Min hjelm fik jeg hjem fra usa da den ikke findes i eu, og den blev markant billigere end hvad den koster i dk/eu grundet den var på tilbud.

• #4   20. jun 2007 Den totale pris plus fragt gange med ca. 43% Så har du ca. det du kommer af med i told, moms, afgifter osv.

• #5   20. jun 2007 37% til prisen for vare og forsendelse smiley

• #6   20. jun 2007 du ganger bare us dollars med 9...altså 500 dollars, så kommer din pakke til at koste 4500 kr med alt, husk også at man kommer også til at betale moms og afgift at fragt beløbet

Kommentér på:
told og afgift

Annonce