{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Import vs. dansk forhandler {{forumTopicSubject}}

Mojn

Jeg overvejer en Honda 650 Africa Twin som næste cykel (kan ikke undvære terrænkørsel og langture:-))
og er lidt i vildrede: i DK kan man købe en i fin stand til 46000kr, men i Tyskland kan jeg få en i samme stand til 1800euro = 13800kr. SKAT siger på hjemmesiden så at den vil komme til at koste omkring 37000kr.

Hvad ville i gøre? Er det for bøvlet at hente en mc og betale afgift?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import vs. dansk forhandler
  • #1   20. jun 2007 der er ingen bøvl ved at hente den hjem og betale afgift, hvis man altså gider, der er lidt ekstra papirarbejde i forhold til almindelig ejerskifte og så skal den jo hentes hjem

• #2   20. jun 2007 Den klart største fordel ved at hente den i udlandet er at udvalget i farve km og udstyr er meget større... ulempen er at de jo ikke koster det samme i som i dk så det er ik altid at de har fået samme service og "kærlighed" som en dansk cykel.. men igen det er heller ikke sikkert at en dansk cykel har fået det

• #3   20. jun 2007 Hmm...der er 650 km ned og hjem så det er vel til at overkomme, og cyklen ser ufattelig velplejet ud med mange nærbilleder. Det eneste minus er vist en lille ridse i kåben, så det er til at overkomme.

• #4   20. jun 2007 (hvorfor lige den lille 650 ?.. det er da bedre med en 750'er den er mere udbredt skulle jeg mene)

• #5   20. jun 2007 hvis der er nogen som er pernipne med service så er det tyskere, de vedligeholder væsentlig bedre end vi gør, husk der er en kæmpeforskel på at pudse og pleje udvendigt som mange danskere gør (kører så rundt på en flot poleret teknisk nedslidt maskine) og så vedligeholdelse teknisk, jeg er mere til teknisk vedligeholdelse så jeg køber tysk

• #6   20. jun 2007 Kender en der har en rigtig fin en til at stå til 45 og det er en 750.....!!!

Kommentér på:
Import vs. dansk forhandler

Annonce