585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Yoshimura RS5 DB Killer Yoshimura RS5 DB Killer

Hejsa

Nogen som er lidt hardcore til at surfe nettet? Jeg leder efter en DB killer til min RS5, men kan kun finde 1 forhandler af dem, en hollænder, og han sælger tilsyneladende kun til Holland og Belgien.

Anyways kan andre finde den et sted hvor jeg som dansker rent faktisk kan købe Please let me know.

Det site jeg har fundet hedder :

(link fjernet)

På forhånd Tak

Henrik J.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yoshimura RS5 DB Killer
  • #1   21. jun 2007 hvorfor db killer i??

• #2   21. jun 2007 mon ikke suzuki forhandlerne ka hjælpe, reinhardt som er suzuki importør står også for importen af yoshimura

• #3   21. jun 2007 Ellers prøv at ringe til butikken i Holland. De fleste vil gerne sende til DK, mod bankoverførsel. Det kræver jo så godtnok at du stoler på, at personen i den anden ende af røret er et ærligt menneske, som rent faktisk har tænkt sig, at sende en vare den anden vej, men der findes heldigvis stadigvæk ærlige mennesker smiley
    Jeg har forøvrigt selv for nylig købt en udstødning i Holland på den måde.

• #4   21. jun 2007 Henrik L

Skrevet: 21-06-2007 20:53:33

hvorfor db killer i??

Hejsa, grunden er at jeg skal på Mantorp og kører 7 & 8. juli, og Løbsledelsen har trukket DB begrænsning på 97 ned over nakken på Team Trackday, og jeg vil meget gerne beholde min RS5 på, så deraf ville jeg gern ha fat i den DB killer.

Mvh

Henrik J

• #5   21. jun 2007 johnny f (tilst/århus) *

Skrevet: 21-06-2007 20:59:38

mon ikke suzuki forhandlerne ka hjælpe, reinhardt som er suzuki importør står også for importen af yoshimura

Jeg havde ellers fået forståelse for at Holtug var importør af både Akrapovic og Yoshimura, men der har jeg måske taget fejl...

Mvh

Henrik J

• #6   21. jun 2007 Hehe bare de kan blive enige, Holtug sir han er, men det er de her tilsyneladende også.

http://www.krogmc.dk/index.php?inc=yoshimura.htm
    Importør af Yoshimura udstødninger
    Danmarks billigste Yoshimura forhandler

Kommentér på:
Yoshimura RS5 DB Killer

Annonce