Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm: Nitro N500 ?
  • #1   17. maj 2005 Lige den model kender jeg ikke.... Men alt det andet udstyr som jeg har købt hos mconline.dk har været 100% i orden.....

Jeg køre selv med en Nitro N1200VX som jeg er yderst tilfreds med....
    Og jeg har endnu ikke hørt noget dårligt om N500 Modellen.....

• #2   17. maj 2005 Jeg er godt tilfreds med min Nitro N500-v. Den er bedre på alle punkter end min gamle Shoi hjelm.
    Så køb du bare sådan en...

Mvh. Rune

• #3   17. maj 2005 Jeg har den, jeg er ikke 100% tilfreds med den, til prisen er den dog mere en ok.

Der er lidt larm i den, men det er der jo i de fleste hjelme, den passer faktisk ret godt og står perfekt til mit tøj. Jeg har svært ved at sige hvad der egentligt gør at jeg ikke er helt vild med den.

Måske vil jeg bare gerne bruge nogle flere penge smiley

• #4   17. maj 2005 jeg har en kammerat som har sådan en, der har ikke været andet end problemer, selvom han har købt nyt visir flere gange (og clips) bliver det ved med at falde af, umuligt at køre mere end 50 med åbent visir, har også hørt det fra andre at de ikke har særlig gode visir. den er da ganske pæn at se på, men mht hjelme synes jeg at prisen er en dum ting at gå på kompromis med. - jeg kunne ihvertfald ikke leve med en hjelm hvor man tit skal holde ind for at clipse sit visir på igen, hvis det ikke falder helt af og bliver kørt over af en bil med det samme.
    Jonas

• #5   17. maj 2005 Det problem har jeg overhovdet ikke, og jeg skifter ellers tit mellem tonet og klart visir... Men det kan godt være lidt drilsk at få helt på plads, er du sikker på han har sat det rigtigt på? Der er jo de to små tapper ud over de store...

Mvh. Rune

• #6   17. maj 2005 Det lyder bare skii' godt!

Så bestiller jeg da sådan en med, når de får nogle bukser på lager igen + handsker.

Tak for hjælpen, som altid. smiley

Kommentér på:
Hjelm: Nitro N500 ?

Annonce