{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støtteben om vinteren
  • #1   4. nov 2018 Nogen påstår der kan komme trykmærker på dæk men ved det ikk for mine står altid på sidestøtte og har gjort det de 4 år jeg har haft MC.

  • #3   4. nov 2018 Jeg har sat mine på centerstøtteben eller med baghjulsløfter, ene og alene af den grund at så står de mere stabilt (og fylder marganalt mindre).

  • #4   4. nov 2018 Den i stuen står løftet på baghjulet, fylder mindre så.
    Dem i garagen gør ikke. Jeg har aldrig prøvet motorcykel dæk har taget skade.
    Er man bange for det kan man da bare fylde 1 bar mere luft i.

    Men på bil har jeg prøvet de vinteren over fik mærker og hoppede af det.
    Men der er også meget mere vægt på.


  • #5   4. nov 2018 Har en kollega der lavede de fineste dækaftryk på et hvidt linoliumsgulv, da den stod på sidestøtteben vinteren over.
    Så vær obs på at "skaderne" kan gå begge veje.


  • #6   5. nov 2018 Hvis den kun skal stå et par måneder er det sgu da lige meget.

  • #7   5. nov 2018 Uanset hvordan, pump dækkene 10 pct over deres anbefalede dæktryk til din cykel – eller op til deres angivne max.-tryk, se dæksiden.

    Hviler cyklen på dækkene, så rul den nogle cm eller ti frem et par gange i løbet af vinteren, hvis du er bange for at få deformeret dækkene. Det plejer nu at rette sig i løbet af den første tur næste sæson, blot dækkene bliver kørt varme der smiley


  • #8   5. nov 2018 har kørt motorcykel i 28 år, de forskellige modeller har stået på centralben, side støtteben, baghjuls løfter, stået henslængt op af en væk og hvad ved jeg.
    Har aldrig haft problemer med dæk eller andet. Største problem jeg har oplevet efter vinter opbevaring var at jeg havde lagt et sæt fugtige Dainese handsker under sædet ... de var mugnet helt.


  • #9   5. nov 2018 Jeg foertrækker at hæve den op på center lift, så dæk er fri af underlaget, og så den kan flyttes rundt i garagen.

  • #10   22. nov 2018 Sæt den på centerbenet. Det giver mindst vægt på hjulene.
    Forøg dæktrykket med ½ bar.


Kommentér på:
Støtteben om vinteren

Annonce