{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Hmm...mange ulykker {{forumTopicSubject}}

For lige at følge op:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7074547.html
"Det er blevet lidt af en trend at køre på motorcykel. Det "grå guld" omsætter deres penge i mc'er. Samtidigt er der kommet flere billige motorcykler på markedet, som de unge køber. De unge kører ofte alt for stærkt. De tror, de er udødelige,"
Synes nu lige de generaliserer vel rigeligt, men det er derfor vi burde få FDM på banen med bedre information!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm...mange ulykker
  • #1   24. jun 2007 Og mht at være selvretfærdig og sidde og pudse glorien, så vil jeg da sige at jo, jeg kører nogle gange for stærkt men det sker her langt ude på landet og i fuldt udstyr. Desuden kan man ikke køre mere end 130 på min uden at det er ubehageligt og lyden er bedre ved lave omdrejninger/acceleration, derfor er farten tit 100 eller lavere...

• #2   24. jun 2007 Hellere købe en godt brugt japansk/europæisk maskine end en kineser...hvis det er det han mener. Og de billige maskiner er da gode for de unge for de kan for det meste ikke køre mere end 140 km/t

• #3   24. jun 2007 De generaliserer ikke bare, de tager imo direkte fejl!

Det er ikke de unge, men de ældre der køber de billige motorcykler. De fleste unge herinde og ude på vejene kører typisk på hvad jeg vil kalde en mellemklasse mc.

Ser man på uheldsstatistikken derimod er det jo netop dem på 45+ der er de mest udsatte, trods de burde være dem der kørte mest fornuftigt!
    - Jeg ved ikke hvad det skyldes, men kunne det tænkes at de ældre mc'isters typiske komination af en billig kineser (med elendige bremse og køreegenskaber) eller en stor tung kraftig mc og mange år uden MC-kørsel, langsommere reflekser, dårligere syn etc ikke er det bedste valg...?

• #4   24. jun 2007 jeg talte med en som fremhævede, at hvis man tager motorcykel antal for 15år og antal ulykker kontra idag vil man se at antallet faktisk er mindre...
    meen det har forsikringsselskaberne ikke set, nej nej op med prisen, for det er jo farligt.
    men ingen sanktioner over for billister med trang til telefon/sms, rode med cd/dvd, sminke/barbering under kørslen....
    det er ret imponerende,,,,,, argh ja så fik jeg lidt luft!
    nå god weekend!

• #5   24. jun 2007 Sorry, Ivan, den faldt nok også lidt uheldigt ud! smiley

Jeg undrer mig bare over hvordan det kan være at vi yngre mc'ister trods vi oftere kører råddent og for hurtigt (mig selv inklusive) tilsyneladende alligevel slipper langt bedre fra det, end de ældre mc'ister som generelt kører pænere?

• #6   24. jun 2007 De tal i nævner - Hvor kan man finde dem?

Kommentér på:
Hmm...mange ulykker

Annonce