{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trafikalarm Ooono på MC?
  • #1   11. nov 2018 Hvis du alligevel kører med telefonen tilsluttet til bluetooth, kan du bare køre med app'en fartkontrol.nu åben

  • #2   11. nov 2018 Nej kører ikke med telefonen åben. Radioen sidder i hjelmen.

  • #3   11. nov 2018 Vælg en Saphe, den er voldsomt mere udbredt og herved er meldinger og data betydeligt bedre. Ooono er mere noget tante Erik vandt i en mandel gave.


  • #4   12. nov 2018 Har ikke hørt om oono før
    Jeg er også mere ledning typen

    Men slog lige oono op.
    Vil fraråde at bruge dem
    Jeg har ikke betalt en øre og jeg får the best direkte fra the source alligevel


    https://mobilsiden.mobi/anmeldelser/saphe-eller-ooono-hvilken-er-bedst-duel,lid.39474//


  • #5   12. nov 2018 Har faktisk selv testet ooono da jeg fik en gratis i Føtex.
    Den hyler i tide og utide uden der er en fis. Det er så tante Erik eller Scania Kjeld der melder fotobiler blot de ser en varevogn eller fugleskræmsel.
    Vil give den 00 sammenlignet med Saphe.
    Kører ca. 50.000 km årligt så har rig mulighed for danne mig en mening

    Saphe er dog ikke fejlfri ! Den har et par virkelige “tænkt med røven ting”.
    Den virker hånd i hånd med appen fartkontrol.nu.
    På appen kan man indmelde “vær opmærksom” eller kø.
    På selve Saphe med tilhørende app kan man indmelde ulykke eller bil i nødsporet.
    Det er tiltænkt man kan vælge hvad alarmer msn ønsker.

    Tilsyneladende kan tante Ole eller Volvo Bent der kun har appen ikke lade være med indmelde enhver bil i nødsporet, det dukker så på Saphe op som ulykke
    Den del fungerer urimeligt dårligt, og er en udvikler bøf der burde udløse kvajekage mex både fløde og marcipan.
    Har fravalgt ulykke delen og dens meldinger, 99% af dem er jo falske.


  • #6   12. nov 2018 Tak til Onkel Jan!
    Endelig kom der én, der havde erfaring med Ooono!
    Og det var jo det jeg spurgte om........
    Og det ustandselige hyleri fra trafikalarmen gider jeg bestemt ikke.
    Så det bliver ikke den jeg køber.


  • #7   12. nov 2018 Ville vælge Saphe i mc versionen til mc kørsel.
    Tror ikke ooono overlever 2019 for være ærlig.


  • #8   12. nov 2018 Jeg lanesplitter, så intet andet end politi har min interesse smiley
    Kø? Det er noget man spiller pool med


  • #9   12. nov 2018 Er du en bande?

  • #11   14. nov 2018 Køb dansk, køb Saphe.. de har desuden også lavet en model beregnet til MC smiley

    Vi sælger Saphe på mit arbejde.. og desvære også Ohno som bare er en billigere kopi med mindre værktøjer..

    Jeg bruger selv Saphe (dog kun i bilen) og 9/10 gange spotter den fotovognen før jeg gør.. med hensyn til ulykker, så kan du begrænse i appen, med hvad den skal alarmere dig med.. jeg har næsten fjernet dem alle, da folk går helt amok med at melde folk i nødsporet osv.


Kommentér på:
Trafikalarm Ooono på MC?

Annonce