{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring uden hjelm?
  • #1   26. jun 2007 Nogle selskaber kræver at man som minimum har hjelm på, hvis livsforsikringen vil dække.

Hvorfor er du så interesseret i ikke at køre med den beskyttelse som kan redde dit liv??

• #2   26. jun 2007 Jesper: Tja.. Jeg er heller ikke vildt interesseret i det, jeg er bare nysgerrig omkring mulighederne for hjelme.

Som tidligere nævnt, så vil jeg gerne prøve at finde en hjelm til by brug. En hjelm der giver mere luft og ikke er så varm.

Udenfor byen er det min arai.

• #3   26. jun 2007 Tjaeeee, mit første og forhåbentlig eneste styrt var også i byzonen...
    Er der ikke luftdysser og et visir der kan vippes op på sådan en Arai??

Hvis det er for varmt til at iføre sig sit sikkerhedsudstyr når man skal køre en tur, er det for varmt til at køre MC...

• #5   26. jun 2007
    Ingen selskaber kræver hjelm for at livforsikringen dækker.
    Når den har været i kraft i et år, dækker den endda selvmord - så almindelig dårskab er også omfattet.

• #8   26. jun 2007 Det koster ikke noget at få en attest fra lægen, hvori der står at man IKKE behøver en hjelm.
    Men det bliver skrevet i ens journaler som følger en hele livet. Og skal man lave en helbreds attest en dag til ens forsikrings selskab, vil de få af vide at man engang har haft sådan en seddel i sin pung.
    Den gælder i 1 år fra den er skrevet.

• #9   26. jun 2007 Det er ren idioti at køre uden hjelm, om du så skal 100 meter ned ad gaden til den lokale kiosk. Der står ikke noget i min police om påbudt hjelm, kun den moralske police;-)

ps. lad vær med at købe hjelm for billigt, det betaler sig ikke.

• #10   26. jun 2007 Den typiske skade ihovedet er ikke ikke dødsfaldet. Det er hjerneskaden! Jeg kender en der iøjeblikket skal til at lære ALT forfra. Æde, skide, tale u name it. En anden jeg engang så på en videoklip var fra Amerika. Det var iforbindelse med en kampagne for at bruge hjelm. Hjelm er ikke påbudt i Amerika (hele?). Men det katastrofale var at manden ikke vidste hvem han var. Han kendte heller ikke sit eget navn. Forstil jer en meget stor mand med meget store overarme og tatoer der sidder og laller med et fuldstændigt tomt blik!

Kommentér på:
Forsikring uden hjelm?

Annonce