{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sandblæsning vestsjælland
  • #1   13. nov 2018 Hej Rene
    du plejer at gå og hygge dig med gør det selv smiley det virker..

    https://www.harald-nyborg.dk/p6514/sandblaesningskit


  • #2   13. nov 2018 Kunne sgu være et hygsomt projekt, men tror man skal lidt op i kvali hvis man skal blive rigtig glad for der??
    + en god kompressor, kabine og sand.


  • #3   16. nov 2018 God til hobbybrug smiley

  • #4   17. nov 2018 Jeg har selv bygget en sandblæse kabinet med lys og filter, samt en skrå bind, så sandet bare kører igen og igen.

    Jeg havde et par små ting, som jeg fandt lønsingen på, den ene var sandet skulle genbruges uden jeg skulle smide det i en beholder for hvert minut, der lavede jeg en skrå træbund, lidt tragt stil, som sandet løb ned i, og blev genbrugt derfra, en anden var små flager maling rust flager osv satte sig i pistolen, Det løste jeg med et metal net på bunden, så intet større end 2mm kunne komme igennem, og ned til sandet, så jeg kan hive nettet filteret op, og ryste det over en skraldespand, det virker super godt.

    Det andet problem var luftmængden, min 2,5hk 220v kompressor kunne ikke levere nok luft, så jeg kunne bruge den i 30-35 sekunder af gangen, så skulle trykket opbygges igen i komrpessoren, men dem som leverede luft nok til mit behov var til meget mere strøm, og jeg kunne ikke ligeoverskue at instalere ny el i hjemmet.
    Det løste jeg ved at købe endnu en komressor magen til min den anden 220v, og så brokoble dem med et stykke slange og et T stykke, fra Biltema, nu er der luft og tryk nok til det.

    Larmen er noget som jeg skal have hul på som det næste, Jeg vil skaffe et kabinet som er isolettet og gravet ned i haven, med en dæmper på som luftindtag, så høres det nok ikke ret meget, Måske bliver det bare lavet af flamingo nede og så et solidt låg.
    Men det kan godt gøres selv i rigtig pro udførelse, det vigtigste er hvad man blæser med, for at opnå det rigtige resultat, sand, glas, soda, stålkugler"AV! FOR HELVEDE; HUSK TYKKE HANDSKER" så kan man virkelig lave noget rigtigt flot noget hjemme, som er sjovt.

    Men så igen, det koster typisk 200dkr at få sandblæst et helt stel, og hvor tit vil man bruge det, Jeg bruger tit mit, men har osse et lidt større behov som costum hobbybygger end den gennemsnitlige MC ejer.


    mvh


  • #5   18. nov 2018 Jeg har fundet en lokal der kan ordne en tank for ca 250 og sideskjolde for en 50´er
    tænker det er en god nok pris.

    Jeg har brug for sådan noget ca 1 gang hvert 2-3 år så at bygge noget selv bliver for omstændigt for mig smiley


Kommentér på:
Sandblæsning vestsjælland

Annonce