{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Restgæld på mc??
  • #1   27. jun 2007 Ja, bare ring til bilbogen, og oplys stelnummer.

Niels

• #2   27. jun 2007 ja hav stelnummer klar og ring til dem , de kan oplyse om samtlige registrerede køretøjer i dk .)

• #3   27. jun 2007 De kan jo ikke oplyse dig, om der er egentlig restgæld!

de kan fortælle dig om der er tinglyste pantebreve for gæld, hvori cyklen indgår som sikkerhed smiley

Det er noget lidt andet!

• #5   27. jun 2007 Hver gang jeg skal handle mc, så ringer jeg lige til min bankrådgiver, som checker det gratis for mig. Hvis der er pant, kan banken også få oplysninger om evt. andre indblandede pengeinstitutter, og derefter tage kontakt til disse og få klarhed over pantets betydning for dig. Dette har reddet mig for 2 "giftige" handler indtil videre!!
    Gør det altid!

• #6   27. jun 2007 Husk på at man kan kontrakte sig ud af det, hvis du finder ud af at der er pant i en cykel, så bed om et møde med pante haveren sammen med ejeren i forbindelse med salget... Det er jo ikke fordi at man ikke kan sælge en bil eller andet når der er pant i, man skal bare sørge for at pante haveren får sin andel.

• #7   27. jun 2007 Er det noget man lige skal sørge for at tjekke inden man køber mc'en?
    hilsen en uvidende :o)

Står selv om skal se på en mc som sælger har importeret fra enten italien eller tyskland.

• #8   27. jun 2007 Kamilla:
    Hvis sælgeren har den originale registreringsattest med det originale stemplede stempelmærke påklistret, er der som regel ingen grund til bekymring (kun ved import)
    I tyskland og Italien får ejeren først udleveret den originale attest, når cyklen er gældfri. Indtil da har de kun en officielt registreret kopi, og panthaveren har den originale. Der er dog ved at blive ændret på reglerne i Italien omkring registreringsattester, for at harmonisere med resten af EU, og om der bliver ændret på denne sammenhæng også, ved jeg desværre ikke.

• #10   27. jun 2007 Strada: Tja.. det kunne godt tyde på at du har ret i at vi evt. skal til at aflevere del 2 til (banken) men det har jeg dog ikke hørt om endnu...?
    Det kunne da måske fungere udmærket...

Kommentér på:
Restgæld på mc??

Annonce