2.515 visninger
|
Oprettet:
blå( politi )mc bmw K1200rs {{forumTopicSubject}}
så lige en mc " civil" politi mc på motorvejen til kbh, han havde stoppet en mc, men den var blå og han var i civil , med blå blink under forlygten!!
bare for info!!
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 544
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 489
Sløve BMW ...? Ja jeg så selv en i koksgrå sidste år til lukningen af bakken og talte med en af de flinke betjente og den var peppet til lidt over 130hp...... og de kan kører mc ja de kan .... (de fleste af dem altså) Så god fornøjelse med at stikke af fra dem.....:-)
blå( politi )mc bmw K1200rs