883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dainese Tøj Dainese Tøj

Hej allesammen, et snedigt spørgsmål her.... Er der noggen af Jer der har haft problemer med at finde den rigtige størrelse i Dainese læder dragter? For havde en til at starte med der var 58 buks og 56 jakke, den sad okay, men lidt stram i jakken. Så fik jeg en 58 jakke og 60 buks den kunne jeg svømme i. Så nu har jeg lige fået en race dragt i 58/58 og der er jakken sku også snæver... Og NEJ jeg har ikke taget på i mellemtiden.... Skulle man ikke mene at en 58 er en 58 uanset hvad hvis det er det samme mærke?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dainese Tøj
  • #1   28. jun 2007 Nej - der er ofte MEGET stor forskel på de enkelte modeller, og det er næsten umuligt at sammenligne pasform mellem dragter fra hhv. top og bund af producentens sortiment, da de bliver produceret vidt forskellige steder og i vidt forskellige kvaliteter materialer (læder etc)

To gode eksempler:
    Dainese Bora V størrelse 52 - men jeg er 192 og vejer 82 kg...?

Held Ninja (laves i østen) bruger jeg størrelse 10/11 >= XL/2XL
    Held Phantom (laves i tyskland) størrelse 8= M

• #2   28. jun 2007 jeg har det samme problem. Jeg har en i str. 60 og jakken er ufattelig stram (specielt om brystet og armene men bukserne er ALT for store!!!! Engang imellem må man jo gå på kompromis men det er irriterende at man ikke kan få store størrelse uden at der absolut skal være plads til en ordentlig "skidesæk"

Mvh
    Poul

• #3   28. jun 2007 Så det ikke bare mig der har det problem så. det var da okay. Jamen så må jeg jo bare leve med den lidt stramme og korte jakke. Dvs kort er den ikke når man har bukserne lynet på, kun når jeg kører med den alene. Så nu er jagten gået ind på en jakke jeg kan køre med alene. Tak for svarende smiley

• #4   28. jun 2007 Der er forskel på "racer" jakker og "street" jakker fra dainese. Jeg har 2 forskellige begge str 52. Racer jakken kan jeg kun bruge sammen med bukserne ellers er den alt alt for kort og den sidder utrolig stramt. Mens street jakken er den perfekte længde og strammer overhovedet ikke.

• #5   28. jun 2007 Josip så det da det der også spiller ind, tak for det du smiley

• #6   28. jun 2007 Nåå ja glemte lige at nævne har også en Dainese Gora tex jakke str 52 den er så ekstremt bred om maven og meget løs i det generalt. Men var så lidt.

Kommentér på:
Dainese Tøj

Annonce