912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Billig Forsikring. Hemmeligt :-) Billig Forsikring. Hemmeligt :-)

Nu har jeg fulgt forumet i snart et år. Og gentagne gange har der været spørgsmål omkring forsikring. Jeg er elitebillist og har derfor altid ment at min forsikring burde være bedst og billigst i tryg. Lige indtil svoger købet MC. 3 års skadefri og 28 år gammel fik han en bedre aftale end min gennem IDA (Ingeniørforeningen)

(link fjernet)

Da det tager 5 år at blive Ingeniør tænkte jeg at der må da være andre der har lavet det samme trick. Og sørme så. For kr. 150 omåret kan man blive medlem her og sparer en hel del på Div. Forsikringer. Men lad nu være med at sige det til alle mulige andre...ok smiley

http://www.diabetesforeningen.dk/default.asp?id=4726

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig Forsikring. Hemmeligt :-)
  • #1   19. maj 2005 Kan ikke se nogen priser på motorcykelforsikringer i den PDF fil som foreningen har liggende?

Men hvis det er billigt - så mangler jeg bare 50 kilo før jeg triller ZX-6R smiley

• #2   19. maj 2005 du skal ikke være ingeniør for at blive medlem af IDA, du kun også være ingeniør studerende som mig smiley

• #3   19. maj 2005 Kan kun sige at ingeniør foreningens aftale ligner den hos diabetesforeningen. Det er blot at ringe ind til Tryg i morgen og sige at man er medlem og skal bruge en pris smiley

• #4   20. maj 2005 Det er ikkke så billigt endda de der gruppe aftaler kan se diabetes foreningen kører gennem gruppe forsikringerne ved Tryg ... jeg har en sådan gennem teknisk lands forbund og giver noget der ligner 7100 årligt på prilleren .... Så helt godt er det ikke for os "gamle" men forholdene/betingelserne ser fornuftige ud for realativt nystartede.

• Ulrik G
    Ulrik G Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 1
    #5   26. maj 2005 Hej med jer,
    Mc-forsikring koster det samme i Tryg, diabetesforeningen og IDA.

Hvis der er spørgsmål til dette, så send mig en mail.

Mvh.
    Ulrik

Kommentér på:
Billig Forsikring. Hemmeligt :-)

Annonce