719 visninger
|
Oprettet:
Lad os få gang i nogle udfordringer {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg sidder her og kigger ud på det grå og kedelige vejr, har kigget hele MC galleri igennem flere gange, set alle albums og videoer, samt stemt på alle udfordringer.. :-S
Sagt på en anden måde, jeg keder mig og cykel vejr er det jo ikke ligefrem
Så send en udfordring, alt modtages... For husk det er kun for sjov... Så kan vi jo også nyde billederne af de fine cykler i solskin
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.348
men du får da en af lige vel som min første
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.107
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Lad os få gang i nogle udfordringer