Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Safety1st
  • #1   30. jun 2007 Jeg har et par af deres handsker, som jeg har været ganske tilfredse med. De er efterhånden ved at være lidt trætte, med et par slidte syninger, men burde kunne holde sæsonen ud. Så tre sæsoner, sådan cirka, har de overlevet.

Hygge

• #2   30. jun 2007 det skal lige siges at safety first er ikke med goretex. der skal du op i noget som rukka for at få det. men det er faktisk ret udemærket det tøj man får fra safety first. du kan kigge inde på importørens webside, www.mconline.dk der er mange flere modeller end dem du kan få i bilka. de sender pr efterkrav, og jeg mener endda at hvis det du har bestilt ikke passer i størrelsen så betaler de fragten tilbage smiley held og lykke med det.

• #3   30. jun 2007 Kender et par venner som kører med Safety1st og de er fuld ud tilfredse mht kvaliteten (til prisen = kvalitetet) og de skulle være rimelig vandtætte samt ok at køre med på en rigtig varm sommerdag.

• #4   30. jun 2007 Jeg har også et sæt. Ganske oki.
    Men bruger næsten kun mit læderdragt nu..

• #6   30. jun 2007 har selv en læder jakke fra safty1st og den er ganske god. Du kan saktens købe det mærke.
    Thomas

• #7   30. jun 2007 Fruen har et sæt Safety1st og det er absolut ikke mere værd end det man betaler for det.

Om det er ok til prisen ??? Ja og nej hellere give lidt mere og få noget ordentligt tøj der samtidigt er lidt lækkert

• #8   30. jun 2007 Jeg har selv kørt Safty1st i 2 år. Og jeg er enig med Jan.
    Jeg havde bla. problemer med foet, der gik i syningerne.
    Der kan være økonomiske grunde til at vælge et billigt sæt, men det er heller ikke mere værd.

Og så er der lige min forfængelighed. Og hvilken rigtig MC´ist kan sige sig fri for det smiley

Jeg kør ikke dyr Blackbird i discount tøj.

God og sikker sommer til alle

Michael

• #9   30. jun 2007 Hvad koster et sæt i safety1st? Handsker, støvler, heldragt (eller 2delt)?

• #10   30. jun 2007 Ulrich: www.mconline.dk smiley

Hygge

• #11   30. jun 2007 jeg tror da lige jeg skal havde vist en af min venner det her det tror jeg han vil blive glad for smiley

• #12   30. jun 2007 Har man råd til gove 100K + for en fed mc har man også råd til noget fedt tøj ......... Det ser sgu nogen "kalv dasker" agtigt ud som Michael lund siger at køre på den fineste Black Bird i discount Bilka tøj ...... ting skal passe sammen man kommer jo heller ikke i Kenzo jakke sæt og sandaler fra Netto vel?

• #13   30. jun 2007 Men, no offence Jacob (!), så ligner Jacobs cykel ikke lige en til 100k smiley

Hygge

• #14   1. jul 2007 Tak, som det lyder skal jeg vist have et kig på det først, da der er MEGET delte meninger om det. Det der er vigtigt for mig også at det holder! Valgte ikke kun cykel pga. det er fedt (hvilket det jo er!) men også pga. at jeg regner med at bruge den meget som transport, især her om sommeren, da det jo økonomisk er en rigtig go' løsning (Er jo nu engang studerende).

Mads > Nej det er den jo desværre ikke en 100K cykel smiley Men nok en af de bedste pris kontra vedligeholdelse, jeg har set de sidste par måneder, inden for mit budget på max. 20k.

• #15   1. jul 2007 Jacob: Jeg håber ikke jeg fik fornærmet dig... Formålet med mit indlæg var at man måske ikke altid har de der 5-10.000 kr til sikkerhedsudstyr, og man derfor er nødt til at kigge efter noget der er lidt billigere.

/Mads - som også er studerende smiley

Kommentér på:
Safety1st

Annonce