{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

Hvor opbevarer I jeres MC ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, som spørgsmålet lyder, hvor har I så jeres mc til at stå?

Jeg står nemlig i en lidt træls situation, min mc holder hjemme ved de gamle i deres garage, da der ikke er et opbevaringsrum der er stort nok omkring den lejlighed jeg har!

Så hver gang jeg skal køre på den, skal jeg lige tage en bus 17 km hjem til dem, så ville det sgu være nemmere hvis den stod her lige udenfor.. Jeg har en lille teresse+have hvor den evt kan stå, ved bare ikke hvor glad jeg er for den står ude... jeg har selvf. mc garage, og lås til den... Ellers kunne man self. bygge et eller andet skur til den på en eller anden måde.....

Nogle af jer der opbevarer jeres mc udenfor ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor opbevarer I jeres MC ?
  • #1   1. jul 2007 Nope.. Den står i stuen. Huset har alarm. Den er låst med ikke mindre end 3 låse ;o)
    Og så kan jeg sidde i sofaen og nyde synet

• #2   1. jul 2007 Hvorfor laver du ikke et skur??
    Det tager en weekends tid, og kan gøres for et par 1000 lapper. Husk lige strøm ;o)

• #3   1. jul 2007 Opbevarer helst min mellem benene.......Nej ,det er gaz,har en garage på 150 kvadratmeter,så der er lige plads nok.Men kender godt problemet ; havde for en del år siden ikke andet end en pressenning til min gamle BSA,og det tog sgu hårdt på den.

• #4   1. jul 2007 Tja min står i gården på sin egen parkeringsplads, med garage over og kæde ombagsvingerne eller hjulet, skivelås, styrlås og alarm og har desuden en masse gamle mennesker der holder øje med "hende", selvom der intet sker hjemme i vores gård... smiley

• #5   1. jul 2007 Michael H:
    Hvor meget plads er der i den garage, flytter nemligt til Esbjerg til august, og vil helst ikke have zxr'en holdende på gaden :S

• #6   1. jul 2007 Tak for svarerne...!

Ja nu er det så også sådan et det er en lille lejllighed på 50 kvm jeg bor i, derfor er haven sgu heller ikk ret stor, plus det er andelboligforeningen jeg lejer den igennem, så tror heller ikke de er så glad for jeg bygger et større skur med el osv smiley

Og hvis lejligheden havde størrelse til det så havde jeg sgu også kørt den herind... det er lidt træls sådan noget, at man skal hjem til de gamle for at ta en tur på den...

• #7   1. jul 2007 http://www.zmag.dk/showmag.php?mid=rwsgr
    side 20 ..............
    Så kom bare igang mester ..*griner*

• #9   1. jul 2007 Min står i egen garage lige ved siden af huset lidt uden for Esbjerg centrum.
    Inden jeg købte hus stod den ved de gamle hvilket også resulterede i en køre tur på ca. 10km. hver vej hver gang jeg skulle ud og køre,...men ikke nok med køreturen,..så kom der også altid lige en 20min svada om hvor farligt det er at køre på mc, og hvor meget man skal passe på og at de andre bilister/mc'ister er nogle spader i trafikken smiley

Men nej,...ville ABSOLUT heller ikke anbefale at lade en mc stå udendørs natte over med mindre man er et godt stykke væk fra Esbjerg.

/mvh

• #10   1. jul 2007 Kenn -Horsens- A - ja det var da en mulighed hehe... smiley

tak for jeres svar og inputs.. smiley

Og ja jeg har det nu også bedst når jeg ved den har tag over hovdet.... Jeg må se om der ikke er et eller andet rigtig billigt skur et sted smiley for gider ikke tage bussen derhjem hver gang jeg vil køre på den, det er lidt for træls og besværligt...

• #11   1. jul 2007 Da jeg købte min måtte den stå i carporten. Ikke lige det perfekte sted til små rep. Så byggede et skur på ca 30 kvm2. Træ er sku dyrt..

• #12   1. jul 2007 Det eneste rigtige og mest sikre sted og opbevare sin MC

Er selvfølgelig mellem benene

• #13   1. jul 2007 Martin Jørgensen (Hjørring) !
    træ er ikke så dyrt igen, hvis man er tømrer og kan købe det gennem mesters rabataftaler, og så det bliver trukket fra lønnen/overarbejdstimerne smiley

• #14   1. jul 2007 Slap dog af.

Hvad er det med folk og deres MC'er . de er ti gange så solide som biler, hvad korrosion angår!!

Den er bygget til at stå udendørs!!!

Det gør min altid - også om vinteren. Bare sørg for at have en ventileret varmeresistent MC.garage, og bind så en snor under, når det blæser.

• #15   1. jul 2007 mine har altid stået ude på gaden lige foran min gadedør, ratlås og alarm så er det såmænd nok

• #16   1. jul 2007 Jeg bor i hjertet af Nørrebro, men har en aflåst går hvor min står.

Jeg har ikke garage til den, da jeg var af den opfattelse at en mc kunne tåle at stå udendørs?!

Til vinter vil jeg dog får den opbevaret indenfor.

• #17   1. jul 2007 Min plejede at stå under et halvtag og om vinteren indefor i min fars butik smiley Min fars står bare udenfor her om sommeren med en mc garage over.

• #18   1. jul 2007 Knud (Vestegnen) J:

Jeg tror skam ikke det er korrosion folk er bange for, men nærmere pil-fingere, små unger og en den ...hva kan man sige.... personer med alternativ pigmentering i Esbjerg om omegn som har svært ved at kende forskel på dit og mit.

/mvh

• #19   1. jul 2007 Knud (Vestegnen) J - Jeg kan nemlig huske jeg har læst et af dine indlæg engang hvor du nævnte at din stod ude hele året rundt..:-) Sååå det kunne sgu være jeg bare kunne stille den i hjørnet af teressen med mc-garagen over...

Jeg synes bare før jeg har hørt noget med at der var nogle der ikke kunne starte deres mc pga fugt og alverdens sager, men det kunne måske ligesågodt ha sket selvom den stod indenfor...

• #20   1. jul 2007 Mine opbevares i kælderen aflåst og min hund kan gå derned hvis der skulle komme nogen som ikke er velkomne tror det er en dårlig ide at have den stående ude især i denne tid syntes man høre noget hver dag om stjålne mc

• #21   1. jul 2007 Har garage med MEGET tykke døre og lås.
    Der er også alarm på min mc.
    Desuden er der lavet nedstøbte rustfrie rør i gulvet hvor man kan køre en kæde igennem til forhjul og baghjul. Når den ikk er fastspændt sætter jeg bare propper på rørende igen. :O) smart....

Desuden har jeg min "lille" hund og en stor oplyst grund.

• #22   1. jul 2007 Carsten ¤Nordjylland¤ hehe ja nu mente jeg så indefor i en garage, ikke indefor i et hus/lejlighed:-) for ja så burde man da nok finde et andet sted at bo, hvis det var tilfældet smiley

• #23   1. jul 2007 Jeg har min cykel holdende i min forhave, med et dækken over sig.

Alle de cykler jeg har haft gennem årene har holdt ude, døgnet rundt i sommerhalvåret, det har ingen af dem taget skade af.

Jeg har min låst fast med skivelås, og en giga kædelås og der er alarm på. Jeg har så også to "søde" hunde der gerne "hilser på" hvis de er ude, eller bliver lukket ud. smiley

Er jeg væk hjemme fra i længere tid, stiller jeg cyklen ind i min udestue. Men det er primært af tyveri hensyn.

• #25   1. jul 2007 Pt. står min på et værksted, men når den ikke gør det, så stor den ude foran min lejlighed med lås og mc garage på.

• #26   1. jul 2007 som regel i mit skur... med kæde og skivelås. og hunden gør hvis man nærmer sig... overvejer af få en lille alarm derud sådan bare for en sikkerheds skyld... tror ikke på nogen kan finde ud af at stjæle den... det er pisse svært at få den ind og ud af min forgård... total tetris. den skal vinkles helt rigtigt ellers går det galt. og først skal gården tømmes for indkøbsvogn og cykler... det er faktisk pisse træls. så tit stå den bare i haven...

• #27   1. jul 2007 Jeg skal køre 25 min. i bil for at komme ud til min mc, fik en anden stjålet fra den p-plads som er den eneste mulighed jeg har for at parkere hvor jeg bor, så der skal min mc ikke stå igen... Fik jeg sagt jeg søger en billig garage i Hvidovre og omegn?

Mvh. Rune

• #28   2. jul 2007 Michel

Du har en eller anden form for pointe, med hensyn til pilfingre. Men kig bare i denne streng, der er folk fra indre nørrebro, sundbyerne m.fl.

Bor man et sted, hvor andre piller ødelægger, så er en MC-gaRAGE IKKE EN 100 & LØSNING, MEN DEN HJÆLPER RIGTIG MEGET. Og så skal der selvf. låses.

• #29   2. jul 2007 Kim
    vedr fugt. Nogle maskiner er mere sarte end andre, men generelt starter de OK, hvis de er holdt rene! Hvis der får lov at bygge sig store kager af møg op, har man et grundlag for falske stelforbindelser og krybestrøm, og så for man øretæver. Batteriet kommer selvf ind om vinteren

• #31   2. jul 2007 min står i min carport med ratlås og kæde omkring stolperne

• #33   2. jul 2007 N J.:

Nej det er det ikke smiley Fiskerne er skam fredelig nok, pånær hvis de er i kamphumør og har fået lidt for mange liter nordsø olie til ganen på Hornsrev eller Boretårnet.

Lad mig sige det på en anden måde.... visse personer(generalisere ikke) med anden etnisk oprindelse end dansk. Så har jeg vist ikke sagt for meget.

/mvh

Kommentér på:
Hvor opbevarer I jeres MC ?

Annonce