{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC ulykke ved Varde
  • #1   2. jul 2007 AAARRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr F**K.

Nu må det snart have en ende!!

• #2   2. jul 2007 R. I. P.

• #3   2. jul 2007 R.I.P

Også sygt af lastbilen, men umuligt for lastbil chaufføren at få den ind ellers

• #4   2. jul 2007 HVIL I FRED......!!!

• #5   2. jul 2007 Ved ikke hvordan jeres "forhold" til døden det er, men jeg er altså ved at blive en smule nervøs over det her. Jeg tænker ofte over det når jeg kører. Og har været med på fælles-ture hvor farten var SINDSYG høj...

• #6   2. jul 2007 smiley suk.. "another one bites the Tarmac" ..

rest in peace !

• #7   2. jul 2007 R.I.P

• #8   2. jul 2007 Det er sgu trist smiley
    Mit forhold er at jeg ikke kan køre pga. cyklens forbremse lige for tiden, men jeg helt sikkert ville gøre det hver dag ellers, selvom vejret er så dårligt.
    Og man kører jo selvfølgelig efter forholdene, og i så fald synes jeg regnkørsel er dejlig friskt.

• #9   3. jul 2007 ØV!

Endnu en grund til at lade cyklen stå i skuret.....

Nej fanden heller, så hellere køre forsigtig...

Føler inderligt med evt. efterladte da jeg selv har 2 unger på under 5 år som sikkert ville savne deres far hvis det var ham(Mig).......

Kør forsigtigt derude!!!!

R.I.P

• #10   3. jul 2007 Mange tanker til de efterladte - og til chaufføren på lastbilen; han skal bære en tung byrde.

R.I.P.

• #11   3. jul 2007 R.I.P.

• #12   3. jul 2007 Hvil i fred

Ja, det kan hurtigt gå galt. Jeg blev kørt ned i torsdags - heldigvis tog motorcyklen mere skade end mig.

Jeg skulle dreje til venstre i et lyskryds. En lastbil overfor, drejede også til venstre og spærrede derfor for mit udsyn. Ubevidst havde jeg så fået trillet motorcyklen frem halvvejs ud på modsatte kørebane. Lige da lastbilen havde drejet, kom der en varevogn, som der naturligvis ikke regnede med en motorcykel halvt ude på hans vejbane. Han nåede heldigvis at bremse en del, men ramte alligevel mit dæk. Jeg fik en flyvetur, men ramte heldigvis ikke bilen. Så jeg slap med ømme knæ og et kæmpe blåt mærke på den ene balle.
    Jeg havde ikke mc-bukser på for "jeg skulle bare lige...". Rigtigt dumt, ved jeg. Jeg slap rigtigt billigt og nu er det bukser hver gang, så havde jeg sluppet for de knubs, som jeg har nu.

• #13   3. jul 2007 ja, det er sørgeligt ;-(
    Vi må minde os selv om hvor vigtigt det er ikke at køre hurtigere end man altid kan nå at standse ! ( ikke et moralsk opstød, men blot en påmindelse ).
    Også mange tanker herfra til de efterladte samt chaufføren
    ( selvom han ikke kunne gøre noget som helst )

Pas på jer selv derude.

R.I.P

• #14   3. jul 2007 *** R.I.P. ***

Mine tanker går til de efterladte

til Lars N ----> du har vel selv ansvaret for at holde farten nede. Hvis der bliver kørt sindssygt stærkt på en fællestur, er du vel nødt til at tænke dig om en ekstra gang og afbryde kørslen og køre fra turen igen hvis du ikke synes det er ansvarsfuldt nok og ikke mindst sikkert nok at køre med de andre "wanna-be-racers".

Dette var ikke ment som et surt opstød - bare en reminder om at vi har selv ansvaret for vores egen kørsel.

Lars

• #15   3. jul 2007 R.I.P. Det er godt nok en trist historie. Stakkels de efterladte.

Jeg tænker også selv en del over alle de ulykker her på det seneste. Jeg vil ikke sige jeg er bange for at dø på min mc, men jeg har stor, stor respekt for maskinen.... Hvis man ikke tænker sig godt om er det nemt at blive lokket til at køre over evne .... Så husk respekten...

Kommentér på:
MC ulykke ved Varde

Annonce