1.099 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "MC ulykke ved"
Mc ulykke ved Herlufmagle ?
Der skete en ulykke på Spragelsevej i Herlufmagle, nær ved mit arbejde, i morges.... Resultatet var en knust Honda VFR.. Håber at chaufføren er ok...nogen der kender noget til det ?
Der skete en ulykke på Spragelsevej i Herlufmagle, nær ved mit arbejde, i morges.... Resultatet var en knust Honda VFR.. Håber at chaufføren er ok...nogen der kender noget til det ?
Skrevet af: Jimmy J - 3. jul 2006
Mc ulykke???
En kammerat fortalte mig lige at der skulle ha' været en dødsulykke på Englandsvej onsdag eller torsdag morgen ved 6.45-tiden. Det skulle ha' være 2 motorcyklister på vej til veterantræf og den ene b...
En kammerat fortalte mig lige at der skulle ha' været en dødsulykke på Englandsvej onsdag eller torsdag morgen ved 6.45-tiden. Det skulle ha' være 2 motorcyklister på vej til veterantræf og den ene b...
Skrevet af: Holger D - 2. maj 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
- Ophængning af lampe 400 kr.
- Hænge tre lamper op 800 kr.
- Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
- Hænge 2 billeder op 450 kr.
- Udskift kontakter 800 kr.
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.147
Nu må det snart have en ende!!
nov 2005
Følger: 55 Følgere: 53 MC-er: 1 Emner: 125 Svar: 829
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.183
Også sygt af lastbilen, men umuligt for lastbil chaufføren at få den ind ellers
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.147
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 298
rest in peace !
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 172
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 764 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.841
Mit forhold er at jeg ikke kan køre pga. cyklens forbremse lige for tiden, men jeg helt sikkert ville gøre det hver dag ellers, selvom vejret er så dårligt.
Og man kører jo selvfølgelig efter forholdene, og i så fald synes jeg regnkørsel er dejlig friskt.
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 218
Endnu en grund til at lade cyklen stå i skuret.....
Nej fanden heller, så hellere køre forsigtig...
Føler inderligt med evt. efterladte da jeg selv har 2 unger på under 5 år som sikkert ville savne deres far hvis det var ham(Mig).......
Kør forsigtigt derude!!!!
R.I.P
apr 2005
Følger: 53 Følgere: 50 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 169
R.I.P.
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 420
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.918
Ja, det kan hurtigt gå galt. Jeg blev kørt ned i torsdags - heldigvis tog motorcyklen mere skade end mig.
Jeg skulle dreje til venstre i et lyskryds. En lastbil overfor, drejede også til venstre og spærrede derfor for mit udsyn. Ubevidst havde jeg så fået trillet motorcyklen frem halvvejs ud på modsatte kørebane. Lige da lastbilen havde drejet, kom der en varevogn, som der naturligvis ikke regnede med en motorcykel halvt ude på hans vejbane. Han nåede heldigvis at bremse en del, men ramte alligevel mit dæk. Jeg fik en flyvetur, men ramte heldigvis ikke bilen. Så jeg slap med ømme knæ og et kæmpe blåt mærke på den ene balle.
Jeg havde ikke mc-bukser på for "jeg skulle bare lige...". Rigtigt dumt, ved jeg. Jeg slap rigtigt billigt og nu er det bukser hver gang, så havde jeg sluppet for de knubs, som jeg har nu.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.922
Vi må minde os selv om hvor vigtigt det er ikke at køre hurtigere end man altid kan nå at standse ! ( ikke et moralsk opstød, men blot en påmindelse ).
Også mange tanker herfra til de efterladte samt chaufføren
( selvom han ikke kunne gøre noget som helst )
Pas på jer selv derude.
R.I.P
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 149
Mine tanker går til de efterladte
til Lars N ----> du har vel selv ansvaret for at holde farten nede. Hvis der bliver kørt sindssygt stærkt på en fællestur, er du vel nødt til at tænke dig om en ekstra gang og afbryde kørslen og køre fra turen igen hvis du ikke synes det er ansvarsfuldt nok og ikke mindst sikkert nok at køre med de andre "wanna-be-racers".
Dette var ikke ment som et surt opstød - bare en reminder om at vi har selv ansvaret for vores egen kørsel.
Lars
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 475
Jeg tænker også selv en del over alle de ulykker her på det seneste. Jeg vil ikke sige jeg er bange for at dø på min mc, men jeg har stor, stor respekt for maskinen.... Hvis man ikke tænker sig godt om er det nemt at blive lokket til at køre over evne .... Så husk respekten...
MC ulykke ved Varde