{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

snøft snøft/service {{forumTopicSubject}}

Skal undvære den bette blå...fra onsdag til fredag. Den skal til 1000 km service.
Tænk hvis jeg ikke havde presset på og snakket godt for min gamle oldemor, så havde de slet ikke haft tid til den bette blå. Nå men det lader så til at jeg kan tøffe på ferie i weekenden og 14 dage frem...skal jo ende på Toppen ved skagen..

hilsen hector

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snøft snøft/service
  • #1   3. jul 2007 Ja det er lidt utroligt, det med at få tid hos en mc"pusher".
    Tænk hvis charter branchen holdt lukket eller ikke kunne tage kunder i deres højsæson smiley
    Men god tur til dig, og vi ses jo nok på toppen.

• #2   3. jul 2007 Søren indtil nu har min pusher egentlig været rimmelig fleksibel...men de påstår sgu de har travlt..og hvad..Jeg har sgu da travlt med at komme på ferie...Har snart brugt en uge af min ferie...så de må sgi da lige tage sig sammen...*S*
    og jap vi ses på Toppen..

• #3   3. jul 2007 jeg har da undvære min i nu 14 dage det er fanme også træls....
    og der er måske håb for at den bliver klar til skagen...
    hvorfor skal dele altid være i rest ordre (aaaaaaaaarrrrrrrrr)

så godt råd køre ordnligt....

• #4   3. jul 2007 Søren er du så abstinent......
    Har forhånds abstinenser....

• #5   3. jul 2007 Det er standart svar når man står med en kunde og ikke vil fortælle at man sætter ham bag i køren.

Delene er i restordre, de burde have været her for længst, de sender dem på mandag. bla. bla. bla.

Eller mine folk er syge, så jeg har ingen at få til at lave det.
    Jeg kan jo ikke holde igen for at folkene bliver syge, det kan du nok forstå, men vi laver det lige så snart at de kommer på arbejde igen.

Og mange gange er der ingen af delene der passer, men det er svar som ikke sætter forhandleren/mesteren i dårligt lys. Og folk har forståelse for det.

Kommentér på:
snøft snøft/service

Annonce