{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Er der noget jeg har overset???? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Har et mærkeligt spørgsmål.

Mig og en Kollega sad og snakkede om motorcykler idag, på arbejde.
Snakke faldt selvfølgelig på at jeg er ved at tage mc kort, og derfor skal ud og købe en motorcykel.

Jeg har tænkt mig at købe en Suzuki GS 500, helt ny til 57.000 kr.
Men så spurgte min kollega om jeg havde taget højde for de afgifter den bliver pålagt udover de 57.000 kr. den koster.

Hvilket afgifter snakker han om???
Han påstod at jeg skulle stille med den hos skat og få den vurderet.
Den er helt ny, så alle tænkelige afgifter må da være medregnet i de 57.000 kr.?????
Er der nogen herinde der kan give et bud på hvad det var min kollega mente, for jeg er lost?????

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der noget jeg har overset????
Kommentér på:
Er der noget jeg har overset????

Annonce