{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  volvo v50 udstyrs varianter
  • #1   7. dec 2018 Ja, det kan være lidt af en "jungle".
    Og efter hvad jeg har erfaret, så kan man ikke helt regne med deres "varianter" i alle tilfælde, då der godt kan være mere udstyr i en specifik bil end "varianten" beskriver.
    Så er der jo også lige kampagne modeller...

    Men indtil 2009 skulle der være følgende "ingenting", Kinetic, Momentum, Summum, RDesign - listet i rækkefølge med stigende udstyrsniveau.
    Senere er der kommet en "Classic" som skulle være højt udstyrsniveau.

    Men finder du noget må du meget gerne ligge et link her smiley


  • #2   7. dec 2018 kan det passe deres at det er de sidste årgange der hedder classic

  • #3   7. dec 2018 Ja, det er de sidste årgange, V70 anden generation (2000-2007) havde ligeledes en Classic m mere udstyr i slutningen af dens levetid.

  • #4   8. dec 2018 Har fået at vide at man skal holde sig langt væk fra en V50.. Den typiske fordom om at en ven af en ven som er fætter med vennens ven har haft dårlig erfaringer med den. Tror vist det var 1.6 diesel modellen han nævnte. Nogen her ind der kører/har kørt V50? Var selv på et tidspunkt lidt lun på bilen.

  • #5   8. dec 2018 #4 Er det ikke alt det ballade der var med den psa 1,6 HDI motor? Der er mange der har bøvlet med den motor. Har selv ingen erfaring med diesel.

  • #6   8. dec 2018 Jo Simon der var problemer med den motor. Problemet var udformningen af bundproppen gjorde at der altid stod lidt olie tilbage efter olieskift, hvilket ødelagde turboen på mange.
    Så vidt jeg husker kunne problemet løses med et nyt bundkar.


  • #7   8. dec 2018 jeg havde lidt kig på sådan en 1.6 diesel den de kalder drive ,men siger i at den motor er dårlig?

  • #8   8. dec 2018 hov det er jo mc galleri det her, det havde jeg lige overset ??

  • Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #9   10. dec 2018 Den 1,6HDI PSA kværn fejler ikke et hak. Hvis olien bliver skiftet efter foreskrifter og specifikation kører den motor fint! Kørte 320.000 km i min gamle 308 uden det mindste problem - pånær et bundkar (originalt) der tærrede igennem efter ca 190.000 km.

    Det skiftede jeg så selv og forventede at se et bundkar fuld af olie-slam, såblev nærmest lidt skuffet da det var rent og blankt da jeg hev det gamle af.



  • #10   11. dec 2018 Volvo V50 var på et tidspunkt den mest pålidelige bil på markedet, så er bilen velholdt og er service ok, så kan jeg stå inde for den bil. Vi har Volvo i det autohus jeg arbejder, så kender en del til den smiley

Kommentér på:
volvo v50 udstyrs varianter

Annonce