4.620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Wolf camper: Lavvu telt Wolf camper: Lavvu telt

Hej - vi overvejer at udskifte vores telt til et Lavvu telt. Vi er ved at være for gamle, fede og deforme til ikke at kunne stå op i vores telt smiley

Jeg har søgt på forum og kan se at der er nogle der har købt Lavvu til denne sæson...

HVad mener i om teltet? Lever det op til forventningerne? Bliver det for stort at køre rundt med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wolf camper: Lavvu telt
  • #1   5. jul 2007 Hej Anna.
    Vil bare siger at vi købte et Lavvu 8 for et par måneder siden hos Wolf camper i Tårs og har haft det slået op i haven. Det virker bare kanon og vi glæder os vanvittigt til at det skal stå sin prøve i Skagen om 14 dage. På en cykel som min er der i hvertfald ingen problem at have med, så jeg er sikker på at vi bliver rigtig glade for det.

Held og lykke med det i nu vælger..
    Ses vel i Skagen....
    -Frank

• #2   5. jul 2007 Tilsutter mig overstående. Det er bare super! Har stået sin prøve 2 gange på "Træf på toppen" både med blæst,regn og selvfølgelig solskin :). Når de andre telte blæste ud i Skagerak, blev Lavvu 8 stående.
    Det kan virke lidt overvældende at sætte de op første gang, og af en eller anden årsag er det som altid umuligt at pakke noget ned (især telte) så det ligger som første gang, men når det er pakket sammen fylder det næsten intet og vægten er minimal.

• #3   5. jul 2007 I min spejdergruppe har vi to stk. lavvu, og de er udemærked til vandreture, hvor vægten er en betydelig faktor. Men i rigtigt kraftig regn, kan de ikke holde vandet ude. Toppen er simpelhen for svær at få tæt !! Men ellers er de et fint telt, da det giver ståhøjde i midten, og bagageplads i siderne. Opslågning er ikke svært, når man lige finder teknikken med midterstangen.
    Jeg vil nu hellere ligge i et af de gode, gamle orange
    spejdertelte. De er noget mere vindstabile, men vejer vel også omkring 30 kg.

• #4   5. jul 2007 Tak for jeres feedback på teltet. Vi har nu netop bestilt et Lavvu 12'er telt. Det er godt nok stort, men nogle gange vil vi gerne have en hund med og så er det pludselig ikke for stort smiley Vi kører jo også altid på 2 cykler så er ikke så bekymrede for størrelsen/vægten... Nu glæder jeg mig bare super meget til at få teltet....

Skagen bliver desværre ikke til noget for os i år smiley Vi skal 12 dage til Østrig/Italien onsdag morgen i den efterfølgende uge, så jeg tror ikke vi har energien til Skagen også... men måske kikker vi derop en enkelt nat hvis det egentlig kan lade sig gøre ????? Nogen der ved det?

Mvh
    Anna

• #5   5. jul 2007 Tak for det... Helle - jamen så kan det jo godt være vi lige vil kikke derop en nat eller 2...

Kommentér på:
Wolf camper: Lavvu telt

Annonce