{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man mister bil kort mister man os
  • #2   22. maj 2005 Jep. Men altså du kan jo fx komme op til en teoriprøve, og hvis du dumper denne tre gange ryger alle dine kort.

Hygge

• #3   23. maj 2005 Æv neder man mister begge kort når man har betalt for begge! man burte da kun miste det ene! smiley

Hvad er bøden så på man har lille kort men køre på en stor mc?

• #5   23. maj 2005 Er det så mc eller bil prøve man kommer op til! :S

• #7   23. maj 2005 Det lyder da lidt underligt Thomas... Det mest logiske ville jo klart være at komme op i prøve til det køretøj man nu udførte ulovligheden på/i.

Scaller: Jeg mener det er 5000 kr første gang. Og desuden gælder din ansvarsforsikring heller ikke hvis du kører nogle ned. Men jeg er ikke sikker på bødens størrelse.

Hygge

• #8   23. maj 2005 Har hørt at hvis man kørte for stor mc uden at have køre kort til noget som helst så var det 5000kr men havde man til bil var det 3000kr og havde man til lille mc var det 1500kr

Men ved ikke om det er rigtig eller bare en røver?

• #9   23. maj 2005 Jeg skal til teori i morgen, og kan da prøve at spørge min lære hvis ikke der kommer et svar herinde inden...

• #10   23. maj 2005 Må du meget gerne! smiley

• Morten G
    Morten G Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 13
    #11   23. maj 2005 Bil og mc er det samme

• Morten G
    Morten G Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 13
    #12   23. maj 2005 du skal have 8 køre timer og 6 teoritimer og 1 køre og teoriprøve,
    kender en der lige har mistet

• #13   23. maj 2005 man kan i princippet selv vælge hvad køretøj man tager prøven i på....
    Men det normale er at tage personvogn.
    Husk hvis det er en grov forseelse fx. 100 % for hurtigt mister man alle kort med det samme..... når de så skal generhverves skal man op til køreprøve i alle kategorier.....
    Det samme gælder hvis man hvis man dumper 3 gange til den orienterende køre/teori-prøve eller hvis man ikke når det indenfor den tidsramme som er afsat i dommen.
    Her kan der dog oftest files lidt.....
    Har selv lige været møllen igennem.....tog prøven i bil.....da det var lorte vejr smiley
    Kører ikke på gaden mere da jeg ved med mig selv at jeg ikke kan styre mig....Blev stoppet 5 gange i 2004........:(.
    Heraf stod jeg til en betinget frakendelse 2 af gangene men slap med skrækken første gang.
    Før det var det vist i 1998 sidst jeg blev stoppet.
    Skal ikke nyde mere da jeg har Kategori ABCDE og aldrig for råd til at tage dem igen med de sindsyge antal køretimer man skal igennem idag og ikke kan undvære kortet.

• #14   23. maj 2005 Scraller

Hvis du bliver Snuppet på mc og skal op til en "orienterende" prøve, så plejer de at sige at det skal være i bil (standard fra dem). Men det kan godt lade sig gøre at tage prøverne på mc igen. Jeg har selv været møllen igennem og køre på en 3årig prøveperiode.

Hvad er der egentlig hændt dig ??

Pøj pøj med det
    Bo

• #15   23. maj 2005 Der er ikke sket mig noget! smiley
    Bare rart at vide for det er pisse nemt at komme til at køre for hurtig på mc!! i forhold til bil...

Så skal passe på! smiley

• #16   23. maj 2005 Det er nu ikke så meget motorvej! smiley
    Det er mere inde i byen man nemt kommer til at køre for hurtig desværre!

Men det var bare om man mistede det hele og det var det så smiley

Kommentér på:
Når man mister bil kort mister man os

Annonce