{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.733 visninger | Oprettet:

MC styrt i Aalborg i går {{forumTopicSubject}}

I går kl. 08.45 skete det sgu. Jeg styrtede på min elskede Fireblade.. Vil starte med at sige at der ikke skete mig noget.

Jeg var på vej hjem fra Aalborg, men var kun lige nået igennem krydset før broen på Aalborg-siden da det gik galt. Jeg trak ud i venstre vognbane for at overhale og der forsvinder bagdæk under mig. MC lægger sig ned på venstre side og jeg giver slip fra den. Derefter tager jeg ca. 30m på ryggen hen ad den glatte asfalt og rammer et skilt som står ved midterbanestriberne lige før broen. Jeg havde set skiltet og havde ikke så meget fart på (kørte 30-40 km/t), så der skete ikke noget.

Jeg havde bukser, jakke, handsker, støvler og selvfølgelig hjelm på og jeg har ikke fået så meget som en hudafskrabning. Til gengæld har MC'en det ikke for godt.
Der er følgende skader på den:
- begge sidespejle ødelagt (de skulle alligevel udskiftes)
- venstre blinklys foran ødelagt
- topkåbe ridset i venstre side
- venstre kåbe ridset
- venstre bagkåbe ridset
- motordæksel i venstre side ødelagt
- 2 buler i tanken
- et lille "hak" i stellet
- koblingsgreb ødelagt
- venstre styrknob ødelagt
- beslag til passagerfodhviler ridset

Der skal laves følgende:
- to stk. nye sidespejle
- et stk. nyt blinklys
- et stk. nyt motordæksel
- reperation af to buler i tanken
- komplet omlakering af alle kåbedele
- et sæt nye stafferinger

Har en selvrisiko på lidt over 18.000 kr. så det kan vidst ikke betale sig at melde det til forsikringen. Har I nogle forslag til hvor jeg kan få ovenstående billigst? Tror jeg venter med omlakering til vinter så jeg kan komme ud at køre igen.

Husk jeres sikkerhedsudstyr derude! Og pas på jer selv - det er mere glat lige for tiden end man skulle tro


Kommentarer på:  MC styrt i Aalborg i går
Kommentér på:
MC styrt i Aalborg i går

Annonce