2.733 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Gel eller foam grips (håndtag) ? Gel eller foam grips (håndtag) ?
Jeg er træt af mine hårde gummi håndtag på kawasaki'en og vil gerne have nogen andre.
Jeg så i MC nøglen at man kan få nogen foam (skum) håndtag, mej jeg har så også læst på nettet om "gel" håndtag?
Hvad er bedst? Og hvad sker der når skum håndtagene blir våde?
Man kan også får styr-ender ("standard" vægt) og styr-vægte (300gram) - hvad burde man vælge der, og hvorfor?
0 synes godt om
maj 2005
Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 1 Svar: 294
Jeg synes det er meget behageligt - det tager lige de værste rystelser i styret.
Det samme gælder de lidt tungere styr-ender. Jo mere styret vejer, jo mindre vibrerer det - derfor hjælper disse til at nedsætte vibrationer. I sidste ende er ingen af ovenstående løsninger nok så gode som en rigtig oliedæmpet styr-dæmper.
Med håndtagene er i hvert fald behagelige, rystelser eller ej :o)
Hygge
Claus
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Hvordan skal de monteres sådan nogen nye håndtag? Har læst man kan få en lim der burde fungerer som "smørrelse" til at få håndtaget rigtigt på plads og som lim når det har siddet et døgns tid - men kan de styr-ender ikke også holde håndtaget på plads, eller er styr-enderne der bare for sjov skyld?
maj 2005
Styrenderne er der for kosmetik, og til at ta' de værste skrammer m.m.
Jeg har taget mine skumhåndtag og og smurt indvendig med lidt sulfo, så smutter de lige på. Efter et par timer, sidder de urokkelig fast - det er i hvert fald min erfaring.
jul 2004
Var lige inde i bikes and parts i aalborg, men han havde ingen håndtag - kun dem jeg så i mc nøglen, og diverse andre kataloger.
Så det blev jeg ikke klogere af.... prøver måske at bestille nogen online, er bare lidt bange for man måske fortryder hvis det ser helt tåbeligt ud
maj 2005
THansen, har et ret stort udvalg, til små penge. Det er da værd at forsøge sig på :o)
Hygge
Claus
jul 2004
(Jeg kan faktisk ikke finde nogen håndtag på thansen.dk?)
Er der et universalt mål så alle håndtag passer?
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
Gel eller foam grips (håndtag) ?