{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke mere kørekort
  • #1   7. jul 2007 du kunne ha stukket af og nøjes med 500kr

• #2   7. jul 2007 Ja undskyld mig lige her, vil det sige hvis man stikker af fra ordensmagten så får man "kun" en bøde på 500,-???

• #3   7. jul 2007 du får da stadig fartbøden selv om du køre fra dem. de 500 kommer bare oven i.

• #4   7. jul 2007 MEN..mister ikke pappet eller hvordan?

• #5   7. jul 2007 Så vidt jeg ved så kommer de 500 bare oven i den anden straf, så hvis du køre 250km/t i by zone, så ryger kortet, og du får fart bøde og anden straf. Køre du så fra dem mister du kortet, får en fart bøde og anden straf + 500kr bøde for at stikke af.

• #6   7. jul 2007 hvad kan man så lære af det smiley :)
    sq da godt du ikke kørte hurtigere, så havde de tværet en noget dyrere omgang

• #7   7. jul 2007 Christian.. man skulle tro du er betjent... Man kører fra politi og siger det var en anden så har vært at prøve den... hvis de får ens nummer plade.. så bliver det 500.. for ikke at have han navn og adresse kørekort nummer de kan jo ikke bevise at det var dig...

• #8   7. jul 2007 Jeg har oplevet en betjent sige til mig: "Du skulle da bare ha holdt kablet stramt, så havde vi ikke haft en chance"....
    Dette sagde han med et stort smil på, og han lod mig i øvrigt køre videre, med en advarsel..... smiley Puuha smiley

• #9   7. jul 2007 det er sq da for dumt at køre fra politiet og så benægte alt og sige det var en anden! Sådan kan jeg slet ikke tage seriøs på nogen måde, og de folk der gør sådan er efter min mening nogle papnæser! smiley ALene de tat stikek fra dme kræver jo hastigheder hvor man sætter andres liv i fare!
    Stå da ved det man gør og betal ved kasse 1! Ellers lad være med at køre for stærkt! Alle ved da hvad det koster at køre for stærkt, og det er jo den chance man må tage når man kører for stærkt

• #10   7. jul 2007 Buggi smiley Det er da humor i høj stil smiley Han savnede nok lidt action jackson p hans vagt smiley :)

• #11   7. jul 2007 Peter hvis det kan hjælpe skal jeg i retten for at kører for hurtig... 6mdr uden kort 3 prøve tid og en møde på 12.000kr hvis jeg bliver dømt..

• #12   7. jul 2007 Sebastian> hehe, ja, det kunne tænkes smiley

Ej, jeg var sq lykkelig for at de lod mig slippe, da jeg så min , på det tidspunkt kommende, Le Mans tur forsvinde ud i det blå. Den havde ikke været helt go, hvis de havde knaldet mig :-S

Det næsten mest utrolige var at de var to i bilen, så de må jo ha været enige om at de ville lade mig slippe, for normalt synes jeg kun man hører om den slags, hvis det er en enlig betjent der stopper en.
    Men som han sagde, så skulle jeg være glad for at det var to motorcykel entusiaster der havde stoppet mig, for "jeg kunne jo bare godt lide at lege lidt, ligesom alle andre" smiley
    Joe, han må siges at være definitionen på "a good cop" smiley

• #13   7. jul 2007 aaarh...biggi - bare dte var mig - jeg blev stoppet ( skudt med laser ) i Torsdags... SMÆK.... 2500kr + klip i kortet.....

aaarh...MC er roden til alt ondt...

• #14   7. jul 2007 jeg synes sgu snart det er lige en tand for hysterisk med alle de regler... jeg kan godt forstå dem der smutter hvis de kan se sit snit til det.. der er jo ikke den store forskel på, om man kører for stærkt med eller uden dem bagved. risikoen er lige stor for at sætte andres og eget liv til... og giver ikke meget for dem som siger at de ikke kører for stærkt det er vel næsten umuligt at kører mc uden at overtræde fartgrænsen...

• #15   7. jul 2007 Vi kender alle reglerne omkring færdselsloven, når vi erhverver kørekort og køber mc. Også omkring hastigheden.... Hvis vi skal til at ha´ lovløse tilstande med at stikke af, hver gang polisen vil ha´ fat i os, så går alting da amok. Her på siderne ar der da livligt blevet skrevet om alle "idioterne" der generer os motorcyklister - bilerne, traktorenen og cyklisterne. Og vi fryder os når polisen har taget dem i nakken eller vi selv har lavet selvjustits ved at fange de formastelige. Hvad nu når disse skidesprellere osse begynder at "stikke af" ?? - sikke en traffik !! Ta´ sgu dog og vær´ så voksen og ha´ hår på brystet og betal ved kasse 1, når man har lavet noget lort. Alt andet er sgu noget piveri og jeg vil sgu nødig til at skulle være endnu mere opmærksom i traffikken (foruden biler, der ikkke overholder vigepligt - traktorer, der drejer til venstre uden at se sig for, osv, osv...), hvis jeg skal til at holde øje med kyllinger, der forsøger, at stikke af fra politiet, fordi de ikke kan ta´ imod den bøde, de selv har lagt op til.
    Der er sgu da årsager nok til at miste livet på !!!
    ;O)

• #16   7. jul 2007 marius 100% enig!

• #17   7. jul 2007 Michael (Fr-havn / Sindal) L--->

Har selv været der... Det blev så bare til 2 retssager... Og ja... Det koster lidt sådan noget tis......;oP

• #19   7. jul 2007 velkommen til moralens højborg :=)
    kan sagtens forstå hvis nogen er uenig med mig, det er helt ok.. jeg sidestiller nu ikke mc tyveri og vold med at kører for stærkt.. ja det er dumt at kører for stærkt og ja det er sgu farligt..men sig mig så lige hvorfor så mange synes det er så fedt at have en cykel der kan kører 300 jeg er bare lidt træt af at der konstant kommer flere regler... man har snart øjnene mere på speedometret end på vejen...

kathtrine : nu er der jo ikke nogen, som ved hvor han har kørt de 50% udover det var på en landevej der er sgu mange steder hvor det fint kan lade sig gøre at køre den hastighed, uden at kører nogen ned.. jeg bliver straks mere harm over alle de foældre der kører alt for stærkt lige ved deres egen skole eller børnehave samtidig med at de smsér og laver alle mulige andre ting..

• #20   7. jul 2007 Jeg synes nu ikke 133 behøver at være en specielt grov lovovertrædelse.
    Måske i forhold til færdselsloven, men ikke i forhold til "fornuftens fartbegrænsning".
    Jeg mener at der er masser af landeveje, hvor det virker håbløst at man kun må køre 80 km/t. Eller at man kun må køre 110/130 km/t på motorvej.
    Det er vel også en af grundene til de mange fartbøder her i landet. Hastighedsbegrænsningerne er sat for lave og mange trafikanter føler fuldt beretiget at det er fuldt forsvarligt at køre hurtigere end det tilladte.

Hvis man vender indlægget lidt på hovedet, kunne man argumentere for at de fleste mennesker kører 100-120 km/t på de mere øde landeveje. Set i det lys har Peter V kun kørt mellem 15 og 33 km/t over det tilladte.

• #21   7. jul 2007 Det var en to sporet vej med midterrabt med autoværn. Ingen cykelsti, ingen sideveje det kunne lige så godt have været en mototrafikvej. Der er så mange der bliver stoppet der, det var videopolitiet det tog mig.
    Er der nogen der ved hvor mange meter der skal til for at målingen er sikker?

(Jeg kan lide Kathrine hun er du sød)

• #22   7. jul 2007 Han målt mig på 20meter med 133km/t da jeg kørte forbi en bil. ellers kørte jeg ca. 100km/t

• #23   7. jul 2007 Jeg tror ikke et sekund på at der findes én eneste mc ejer herinde som ikke overskrider fartgrænsen både tit og ofte og som lige så tit er i fare for at få mindst et klip. Jo måske hvis man køre på en veteran mc der er så gammel at 0-100 er fra by til by smiley

Selv på en bette 600 (j/k) kan man jo knap starte ved et kyskryds uden at komme over 50 km/t.

Moral er godt og dobbel moral ... smiley

• #24   7. jul 2007 Rene J....Øh....Hvad har du røget et eller andet ,?

• #25   8. jul 2007 Thomas T, jo der er flere mcister de roverholder fartgrænssen. Min mor på 60 bl.a
    Men jeg er helt med på hvad du mener, bare husk på at der er forskel på at køre 150km/t ennem en by og 150km/t på en motorvej. Det her er så tit oppe, og man kan ikek bare skære alle over en kam! Der er nogle de rkører med hovedet under armen. Jeg er da sikker på de 130km/t det hre indlæg drejer sig om, nok ikke er en der har kørt hovedløs!

Rene J hvad er det for en egostisk navlepillende holdning du har?? jeg kører hvad jeg vil.....

Er du utilfreds med loven eller reglerne herhjemme så meld dig ind i et politisk parti og ændrer dem!

Og hvad fanden er det for noget at skrive? "en uge uden topfart går ikke."
    Få dig et banejern og kør farten af der en gang imellem inden du slår dig selv eller andre ihjel!!!
    en uge uden topfart.. sq nok den dummeste kommentar jeg længe har hørt herinde fra!

• #26   8. jul 2007 Kwak jeg har sådan en skrue på mit gashåndtag ligesom de har i sommerland osv på deres små firhjulede smiley :)
    Nej du, banejern smiley kender sq mange der stort set er stoppet med gademc, netop pga de har fået et banejern til at køre farten af! Glæder mig selv tli at komme ud og race på motarden og få bollerne rystet af smiley

Som jeg også skrev før, så er der sq stor forskel på hvordan man "bryder" reglerne. Fx 200km/t på en motorvej eller 200km/t i byen. I min øjne er det ikke enten eller. Jeg er sq ligeglad med folk køre forstærkt, bare de ikke gør det med hovedet under armen elle rudsætte randre for fare, som mange desværre gør idag.

Rene J, det er jo gennemgående i denne her tråd hvad din holdning er, Såfremt du er ironisk eller lignende så skal du godt nok blive bedre til at gøre opmærksom på det, for jeg ser på ingen måde et glimt at ironi nogen steder i dine indlæg. Du skal huske du sidder bag et tastatur, så folk kan ikke se om du smiler når du skriver noget. Det jeg ser er en typisk navlepillende og egoistisk holdning ala der er kun mig på vejen og jeg er da ligeglad med alle andre, fordi mine egen behov skal dækkes. Men det er da kun godt hvis jeg har misforstået det.
    Og gider du ikke lige skrive dit sidste indlæg igen så man kan forstå det. Jeg er slet ikke med på hvad du mener i det indlæg udover at du siger "i alle er til grin.."

• #27   8. jul 2007

ehmm.. ok så?!? gider ikke bruge min tid på at kommentere dit sidste indlæg. Det siger rigelig i sig selv

• #28   8. jul 2007 I skal bare gøre som mig. Jeg kører ekstremt godt og sikkert, og er ved flere lejligheder bragt til standsning af ordensmagten, blot for at blive gjort opmærksom på min sikre kørestil, og at jeg er en pryd for mc-folket. Jeg har stadig til gode at begå en fejl i trafikken, men med min grænseløse dygtighed og opmæksomhed som trafikant sker det nok aldrig. Som en af de få er jeg faktisk i stand til at gradbøje færdselsloven efter mit forgodtbefindene, da mit medfødte talent ikke tillader muligheden for fejl og efterfølgende uheld.
    Jeg overvejer pt. at afholde kurser for trafikanter der ønsker at smage lidt af ufejlbarlighedens søde frugt.

• #29   8. jul 2007 Meld bare mig til Niels smiley

• #30   8. jul 2007 nemlig Kwak, igen det med hovedet under armen eller ej smiley

Kommentér på:
Ikke mere kørekort

Annonce