1.078 visninger
|
Oprettet:
Hva synes i om denne honda? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Er ved at tage mc kort.
Da jeg synes der findes så mange forskellige hondaer og cbr osv, vil jeg li høre om det her er en god model?
Evt. ca afgift?
Og er den til at komme af med engang når man vil prøve noget nyt?
Synes da selv den ser ret fed ud, så nu må jeg høre hvad eksperterne siger:-)
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 378
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.102
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
Det er en 97 98 model jeg er ude efter.
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 798
En 600 CBR, er en super fin cykel... En VFR kører også super godt... Det kommer jo også en del an på hvilken kørestil du har...
Du ska regne med Honda er en del dyrere en andre mærker, men til gengæld for du også kvalitet, og cyklerne holder priserne godt...
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 798
Og den service jeg har fået indtil videre har været super...
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
men især på motoscout24.de propper folk dem bare ind under alle kategorier cbr 600, cbr600f, cbr600f supersport
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
Martin: Dvs. at der aldrig er lavet en f supersport eller hva?
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 798
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
ligesom RR også først er senere
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
En helt ny CBR600RR med 1.500 km på klokken - og jeg må med skam melde at jeg hellere vil køre på min F3'er.
RR'en har en formidabel motor og kanon køreegenskaber, men kørestillingen er da af h...... til.
Man ligner Quasimodo når man stiger af *GG*
Christian, en CBR vil ( jeg er osse newbie mc'ist ) være et godt valg.
God jagt
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
Jeg må squ over grænsen og ha hentet en:-)
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
her er der lige en oversigt hvor du kan se de forskellige cbr 600 der er lavet og hvilke årgange de er lavet....
rigtig god side med mange billeder af de forskellige mc'er samt farver og stafferinger
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Detail.aspx?id=caiaiedcff
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 148
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 347
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 347
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 798
Hva synes i om denne honda?