{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

mc værksted? {{forumTopicSubject}}

ok jeg har så købt en gammel cykel som åbenbart skal til syn og der skal laves en masse på den før den kan gå igennem. Er der nogle der kan anbefale et ordentligt værksted der kan gøre det på rimlig tid så jeg kan få den synet of på plader? Helst på sjælland så jeg ikke skal køre så langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc værksted?
  • #1   7. jul 2007 Måske Bo's mc og knallerter i 3600 frederikssund? Han er rigtig rigtig flink og giver nogle ret gode priser :o) Det er i hvert fald mine erfaringer med ham!

  • #2   7. jul 2007 Er der ikke nogle værksteder der tilbyder at komme og hente den kan ikke engang køre på lortet og der er ikke plader på.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.656
    #3   7. jul 2007 Mon dog det kan betale sig?

    Hvor meget skal der laves på den?


  • #4   7. jul 2007 ja tvivler også på om det kan betale sig men det er sådan at køber havde sagt jeg bare kunne hente pladerne og underskrevet på slutseddelen at den ikke skulle synes. Det skulle den så åbenbart.

    bremseskiverne skal vist skiftes der er noget rust på, der skal sættes spejle på og der er kun blink bagpå. Bremserne osv skal tjekkes og alt muligt andet så den kan gå igennem syn. Ellers er det lidt fuked at ha noget stående man ikke kan køre på.


  • #6   7. jul 2007 umm så det er ikke et lovkrav at jeg skal have blink og spejle på den type mc? Der er stadig rust på bremseskiverne så den kan vist ikke gå igennem syn på den måde ifølge hvad der står på nettet.

  • #7   7. jul 2007 Prøv LC Racing i Næstved.

    Asbjørn er ekspert i de ældre mc'er !!
    Super dygtig og kan klart anbefales.
    Han er den eneste der skruer på min mc, udover mig selv.


Kommentér på:
mc værksted?

Annonce