Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Originale reservedele i udlandet...
  • #1   8. jul 2007 >Hekto:
    Inden du begynder på alt det der pis med at jeg skal google det, så lad mig lige fortælle dig at jeg har brugt masser af tid på at google det, men har ikke kunnet finde frem til noget som gav mig et brugbart resultat.
    Derfor valgte jeg at spørge herinde, det kunne jo være der var nogen der kendte et godt sted at handle.

Og istedet for du kommer med det pis der, kunne du jo bare vælge at lade være med at svare på mit indlæg, når du alligevel ikke har noget fornuftigt at sige... IKKE ?

• #2   8. jul 2007 er det brugte eller nye dele?

• #3   8. jul 2007 Det skal være nye ubrugte originale dele. Det er nemlig ret vital reservedel jeg skal bruge, så gider ikke risikere noget ved at købe brugt. Så derfor kan brugte dele ikke bruges.
    Oprettede denne tråd i håb om der var nogen der kendte til nogle der handlede med originale kawa dele i en andet EU land, lidt ala bikebandit.com bare i et EU land.

>Hekto:
    Mange af de sider der er på de 2 google links du viser er brugte dele, så dem kan jeg ikke bruge.
    Nu vil jeg ikke sige alle, men mange af de sider der så har nye dele kan ikke hjælpe mig, har både skrevet og ringet til tyske og engelske forretninger.
    Og angående de andre fine links du har givet mig, så har jeg et til dig, og det blev fundet via dit elskede google smiley

(link fjernet)

Kommentér på:
Originale reservedele i udlandet...

Annonce