{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV1000 til touring
  • #1   8. jul 2007 vil tro den er ok, ikke for ekstrem sidde stilling.

  • #2   8. jul 2007 Har ikke nået touringture på over 250-300 kilometer, men har været ganske glad for den.

    Nogen siger de originale sæde ikke er meget værd på længere ture, så mit gelsæde må være tæt på guld værd. Har ihvert fald ikke oplevet at få ondt i enden af en længere tur.

    Kommer du til Fyn kan du jo se om det er noget for dig at sidde på og eje. smiley


  • #3   8. jul 2007 hejsa - SV'en er fin. Var selv meget tæt på at købe en for nogle år siden. Den er lidt mere klein i det end dem du foreslår... og så er den største forskel jo helt klart at det er en 2 cyl i stedet for 4 cyl maskine.

    Jeg ville nok foretrække en 4 cylindret som touring. Har tidligere kørt både BMW R og Duc Monster og vibrationerne kan godt blive lidt for meget på de rigtig lange ture ned gennem Europa... men det er jo nok trods alt ikke det den skal bruges til hele tiden? smiley

    I samme prisklasse bør du måske overveje 1250'er Banditen ???




  • #4   8. jul 2007 Nu er jeg 190 cm høj og vejer ca. 100 kg. Den bliver ikke for klein vel??

  • Frank H
    Frank H Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Svar: 8
    #5   8. jul 2007 190 høj og 100kg! Bird'en er klart herrecyklen. Glem de andre.

  • #6   8. jul 2007 Kan godt mærke at du godt vil af med den cykel. Men den ligger sgu lige lidt over mit prisleje..

  • #7   8. jul 2007 Morten:

    Ikke fordi jeg absolut skal rose min egen cykel, men jeg synes næsten du burde finde dig en RF900 og lige prøve den en tur.

    Det er en stor cykel, masser af moment og en go' langturs stilling.
    Cyklen er ikke vanvittig dyr.
    Jeg er selv en stor gut på 1,88m og ca. 115kg og har INGEN problemer på den overhovedet.

    Hvis du skulle forvilde dig til vestjylland er jeg da gerne vært ved en tur på RF'eren og en kop kaff.

    /mvh


  • #8   9. jul 2007 Prøver lige igen Morten....Du skal ha´ en VFR.................
    Har osse haft en SV 1000 S.....VFR´en er meget bedre som touring - i det hele taget en meget bedre "all-round-cykel".
    Ellers må du købe min X-4 - den ka´ osse det hele + en masse sjov ;O)
    Samme højde og drøjde som dig, så størrelsen passer !!


Kommentér på:
SV1000 til touring

Annonce