416 visninger
|
Oprettet:
juhu {{forumTopicSubject}}
Har lige været til syn med min mc,var lidt betænklig igår pga mine udstødninger, læste en masse her på mcg og valgte at køre som de var(det havde flere andre gjort med held) og han bemærkede det overhovdet ikke. Så på en perfekt solskinsdag blev den godkendt.
(og den er oprettet, venter på optagelse)
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 41
de tager det vist ikk så tung, bare de bremser ordenligt
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
Købte en mspjætter 150es1.......
Dagen før syn, knalede jeg et tanhjul i gearkassen...
købte en kasse blandede dele kl. 2300 og havde den total klar, alt virkede 1 time før syn (ja det var sløvt, men vi lavede en del fejl lol)
På vj til syn, døde min generator, dernæst sprang min toppakning. trak min "mc" resten af vejen, og fik enda lov til at komme ind til syn 1 time forsinket(1992 eller så)..
Vel inde, havde jeg jo tømt mit batteri på at skuppe den med lys på ad nødsporet ud til synshallen, så han var klar til at dumpe mig med et brag..
Han blev så lige hentet akut af en kollega pga. et uheld med en vogn der var røget af en lift eller noget.
Jeg ventede roligt (sad træt og sov på en kontorstol mens jeg ventede.)
1 time senere vækkede han mig. HOVSA jeg havde da glemt dig!!
Så trak han den på bremse rullen. bremsede af lort (dvs. perfekt for en mz) så den blev godkendt med 1. bemærkning.. SVAG BAGPÆRE, som han jo ikke anede noget om!!
Så ud og bestille trailer til at hente mig..
Morale; de fleste mc'ister kører ikke hvis ikke det er i orden. Det samme kan ikke siges om bilister...
(jeg kørte ikke før den var tiptop i orden!!
juhu