711 visninger
|
Oprettet:
Raptor Mc træf {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Er der nogen herinde fra som skal til træf ved Raptor Mc (Århus) i weekenden?
>>>Martin
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Vi ville gerne men skal til træf ved Skodborg mc.
De har 10 års jubilæum, og de er sgu friske på en øl eller to...
Mvh.
Ronni G.
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Jeg er ikke sikker på at jeg må føre, nogle former for motoriserede køretøjer efter kl.15.00 på Lørdag.....:-))
Vi var til Himmerlandstræf i weekenden, det var sgu et hyggeligt træf.
dec 2003
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.085
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Men så kom jeg nok ikke til ret mange.
Raptor Mc træf