1.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Motocross offroad terræn Motocross offroad terræn

Nogen der har kendskab til et sted hvor man kan køre ude et terræn eller en skov, millitær terræn. Lovligt.

Min knægt og jeg køre ellers i brande eller på lindknud banen, men bare for at komme ud og prøve noget andet sjovt her i vinter pausen.

Gerne i varde området.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motocross offroad terræn
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   24. dec 2018 Det kræver bare en nummerplade på cyklerne, og et MC kørekort, hvis ikke det er lukket område.

Militær terræn kan man leje for den nette sum af ca 3500 kroner om dagen og op, og så stiller de nogle krav til forsikring osv, så der skal man nok sørge for at være nogle flere mennesker.

Ellers er der Børkop Motorsport som arrangerer Enduro træninger med jævne mellemrum.

• #2   24. dec 2018 Lad være med at køre (ulovligt) i skovene. Der er for tiden mange der går på jagt lige nu.

• #3   24. dec 2018 #2 inklusiv kasserede hjemmeværnsfolk... de er altid ude med "riven" og dem er der rigeligt af

• #4   24. dec 2018 Nu skriver jeg også hvor man kan det LOVLIGT, ikke.
    Jeg tager ikke min knægt med ud et sted hvor vi skal stikke af fra MP'er, jægere eller andre natur folk smiley

• #5   24. dec 2018 det er vel tæt på umuligt , at køre lovligt på en enduro cykel i dk , jo jo på stranden ,men der må man kun køre 30kmt og ikke i nærheden af noget som bare ligner klitter

• #6   24. dec 2018 #4, jeg skriver det kun fordi rigtig mange tror det er lovligt at køre på vejene inde i skoven.
    Jeg arbejder en del i skoven og har desværre flere gange mødt folk på gale veje.

• #7   25. dec 2018 Jeg kunne da også godt se det sjove i at tage op i skoven og køre på MTB banen, eller noget af det andet terræn i skoven, vi bor lige ved siden af.
    Men tror kun det er os der synes det er sjovt smiley

På stranden vil jeg tro man ikke må, der gælder færdsels loven vel, og så må en mx'er ikke.

Jeg havde egentlig håbet på noget millitær terræn, for at prøve noget andet her i vinter pausen.

• Sajmon ™

#8   25. dec 2018 Du har ganske ret med hensyn til MTB sporene, er jeg sikker på.

På stranden har du faktisk ret til at køre fra "normal vandstand" og ud, så når det er lavvande, har du nogle meters bredde du kan boltre dig på. Røvsygt, og knallerten kan ikke tåle saltvand - og i praksis synes politisterne nok ikke det er den bedste ide.

Militær terræn er nemt - det kan du som sagt leje dig til.

• #9   25. dec 2018 Nej og ligge og køre ude på stranden, vil jeg nu heller ikke kunne se det sjove i.
    Der skal være noget udfordring.
    Jeg var egentlig sikker på færdsels loven gjaldt der.

• Sajmon ™

#10   25. dec 2018 Det gør den sikkert også. Jeg er ikke sikker. smiley

Men den mulighed gider hverken du eller jeg, så der må vi finde en anden løsning. Min er at afgifte en Enduro cykel, og så finde steder at køre som er lovlige.

• #11   25. dec 2018 Nu er der ikke nogen af vores cykler der kan komme plader på.
    Så vi må nok holde os til de private baner her i den lukkede vinter perioden.

Kommentér på:
Motocross offroad terræn

Annonce