626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

VFR800 VFR800

Hey derude!
Er begyndt at få et godt øje til den første "800"ccm vfr der landede.. er der nogen som kan fortælle mig om der er foretaget nogle ændringer på cyklen den årrække den blev produceret ('98-'01, ret mig venligst hvis det er forkert) ligeledes om der er nogle negative ting omkring denne model?

/Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VFR800
  • #1   10. jul 2007 Ingen ændring i den årrække.
    Negativt.... Kølerne sidder uheldigt i forbindelse med styrt, så tjek der ikke er skader på dem.
    Positivt: Det er en VFR :o)

• #2   10. jul 2007 hehe takker Jepser.. lige hvad jeg havde lyst til at høre.. så kan jeg jo godt begynde at drømme.. smiley

• #3   11. jul 2007 Dette er så ikke korrekt. Der blev i 2000 tilføjet startspærre, automatisk choker og den fik nye spejle. Nogle af de første årgange havde ikke katalysator.
    Michael, hvis du går ind på www.vfr.dk kan du finde en Shopping guide, hvor alle forskellene er beskrevet.
    Negative ting? Mange af vfr modellerne har problemer med ensretteren. Den skifter man så til en model fra Schnabel.
    Enkelte har også lidt ujævn motorgang, som kan rettes med en Powercommander.
    Hvis du skulle bliver ejer, så vil jeg anbefale dig et medlemsskab af vfr klubben.

• #4   11. jul 2007 Matthias: Er det ikke kun RC36 der er ramt af defekte ensrettere, pga. de bliver for varme? Har ikke hørt om det med 800 modellen.

• #5   11. jul 2007 800 har også problemet. Jeg selv og flere andre har også skiftet.

Kommentér på:
VFR800

Annonce