594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Udfordringer Udfordringer

Jeg undre mig hvorfor skriver de udfordringer jeg vil gerne udfordres men når man så sender 2 stk så vælger man kun den man ved man kan slå er det så vigtigt at vinde ?? syntes det er dumt at opfordre til det og så ikke vil tage i mod det eller er det bare mig her er et eks

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=47650

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer
  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #1   10. jul 2007 Hov.. pas på Michael.. Ikke hænge nogen ud herinde... ;o) Så kommer de "meget retfærdige" (som ikke kunne blive politi-betjente) hjælpe Adm, og fryser dig::: UUuuuhhhhhhh...........

Det GAS!!!!! (Så, nu bliver jeg s** nok frysset)

• #2   10. jul 2007 Lars N
    nej du bliver ikke frosset ellers må vi jo lige kigge forbi med grillen og tø dig op igen he he

• #3   10. jul 2007 Kan sagtens følge dig Mikael.

Men har egentlig aldrig helt forstået meningen med de der udfordringer.
    Jeg er inde og stemme på alle udfordringer der kommer, og er da også selv med i en udfordring.
    Men er der en dybere grund med disse udfordringer.
    Er det kun for sjovt, eller for man noget ud af det.
    Altså for man nogle ekstra fordele her inde på forumet hvis man har været med i så, og så mange udfordringer?

/Tommy

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #4   10. jul 2007 Tommy.
    Jo flere udfordringer du har deltaget i, jo flere stemmer afgiver du ved "velkommen til / Afviser stemmer" på mc´r som ønsker at komme ind på MCG.

• #5   10. jul 2007
    Tommy (Frederikshavn) .

nej det er udelukne til fis og ballade ikke andet jeg deltager da også men hvis man laver et indlæg og at blive Udfordret så må man da tage alle der kommer ellers kan jeg ikke se nogen mening med at lave sådanne et indlæg god aften

• #6   10. jul 2007 Lars N
    ok det viste jeg godt nok ikke men tak for info

• #7   10. jul 2007 Vil da lige sige at det er også frusterende at tilhøre en minoritetsgruppe. Jeg har da erfaret at selv om man udfordrer en hvilken som helst mc, så ender det med at man taber til en standard plastik-raket der har fået sat andre sidespejle på og mindre blinklys.
    Det kan da kun betyde at man tilhører mindretallet. Jeg nægter at tro på at Kellermann blinklys er et kæmpe statussymbol at det kan høste stemmerne over en total ombygget bike.
    Ja jeg er nok blevet lidt harm, når man har lagt mange timer i et projekt og selv har lavet stumper og fået specialfremstillet dele. At man så taber til en der fået de nok så berømte blinklys.

Det var bare lidt galde fra mig :o)

• #8   10. jul 2007 Lars N. : Ok. Tak skal du have, det viste jeg ikke.

Mikael: Jamen er fuldstændig enig med dig, beder man om udfordringer. Så skal man også bare tage imod.
    Jeg tager også selv imod alle de udfordringer jeg modtager.
    Men undrer mig tit over nogel af de udfordringer der er. En eller anden (Ja nu vil jeg ikke såre nogen, for alle er jo glad for lige deres motorcykel) Men altså "Mindre Smarte Maskiner" der udfordrer top-klasse maskiner. Hvor man bare tænker. Hvorfor udfordrer den maskine når den slet ikke har den mindste chance.
    Altså mener, det er vel ikke sjovt at være med i en udfordring hvor man ved man med 99,9% taber.
    Jeg vil da aldrig udforder en R1'er eller en GSX'er.
    Samme som jeg jo heller ikke gider prøve at lægge arm med Georg Olesen (Stærk mand) Det er der jo ligesom ikke meget sjov i, for jeg ved jo jeg taber *S*
    Så er det da sjovere at "konkurrere" mod mere lige modstandere.

Men jo giver dig som sagt ret. Beder man om udfordringer. Så skal man også tage imod dem, ikke kun dem man ved man kan vinde.

• #9   10. jul 2007 Måske jeg bare skulle bide i det sure æble og montere de skide Kellerman blinklys, så jeg kan vinde nogle udfordringer?

Naaa.... :o)

• #10   10. jul 2007 Jan K.
    Ja kan godt følge dig, og ved også dette emne har været oppe i forumet nogle gange.
    Hvad folk stemmer efter.
    Jeg har selv set, og oplevet at en efter min mening (Hvad skal man kalde det) "Mindre" spændende/smart/køn MC enten vinder, eller får efter min mening for mange stemmer.
    Ja nu skal jeg jo selvfølgelig ikke være herre over hvad der er smart og ikke smart, og som tidligere nævnt har vi heldigvis alle forskællige meninger om hvordan en MC skal se ud eller være.
    Men ser ind imellem ting jeg syntes er meget grelle.
    F.eks. Kan et gammelt vrag, (Og her mener jeg ikke bare en ældre men iorden cykel. Men virkelig rustne og defekte vrag) få næsten lige så mange stemmer som en ny racer.
    Eller hvis der sidder en lækker godte på cyklen, så får den også lige et par stemmer mere.
    Og uden at vil komme ud i en større diskution har jeg også ind imellem fornemmelsen af at hvis ejeren er af hunkøn så hæmmer det heller ikke ens udfordring *S*

Men nu skal jeg heller ikke bestemme hvordan folk skal stemme, om det er efter hvor meget ejeren har gjort ved cyklen, om det er en racer eller en chopper, om det er en suzuki eller en Honda. Eller hvad grunden nu er.
    Folk skal jo stemme efter eget hjerte.

Jeg selv stemmer efter vilken MC jeg helst selv kunne tænke mig. Og det kan være den ene eller den anden. Så hvis to "ens" cykler batler. Ja så stemmer jeg på den som har de fedeste farver, og/eller den der måske lige har lavet noget ekstra på sin cykel.

Men som sagt, føler jeg ind imellem at der er andre ting end selve cyklen der spiller ind, og det gør at jeg egentlig ikke tager de der udfordringer specielt seriøst.
    Men kan godt lide at stemme, for det gør jo at man får set en del forskællige cykler.

Det kunne måske være en ide, hvis man kunne kommentere cyklerne, og måske skrive hvorfor man har sat sin stemme som man gjorde.
    Ikke at man skulle, men man havde muligheden for det. Så kunne man jo også få lidt intern diskution mellem brugeren om folks meninger.

/Tommy

• #11   10. jul 2007 Ja det er sgu nok bare mig der er en sur stodder :o)

Men man syntes jo altid at ens bike er den flotteste.

/Jan (som skal ud og købe Kellerman blinklys :o)

• #12   10. jul 2007 jan k.. du kan da bare udfordre min jawa... hehe...

og til det med stemmerne... ja det giver flere stemmer... når du har for hver udfordring vundet får du en ekstra stemme... men maks 10 af dem...

• #13   10. jul 2007 Morten P> Fin Jawa du har dig! Er det det man kalder et "håndværkertilbud"? :o)
    Men jeg er stået helt af "udfordrings-ræset". Jeg er blevet pige-sur og syntes at alle stemmer forkert :o)

• #14   11. jul 2007 hvad øhh er det mig du hentydet til for jeg har accepetret alle de udfordringer jeg har fået.... ???

• #15   11. jul 2007 Line> Nej overhovedet ikke. Det er bare mig der bliver lidt mobset over tabe til en std. cykel :o)

Kommentér på:
Udfordringer

Annonce