1.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Parkering i København..? Parkering i København..?

Hey MCG.

Nu ser vejrudsigten endelig rimelig ud, så nu prøver jeg at køre østpå i morgen. Over fyn og sjælland, og videre til sverrige.

Jeg regner med at bruge en dags tid i københavn.
Hvad siger p-vagterne der med parkering af motorcykler?
Vil de godkende en parkering i et P-hus, eller hvordan?

Og kender i en ok campingplads som ikke koster alverden, men som har en bedre standart end bellahæj camping?

/Jesper!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering i København..?
  • #1   11. jul 2007 En jyde i Kbh, på mc imogen !!!!! Pas på derude smiley
    Har aldrig fået p-bøde på mc.og holder tit i Kbh
    så no pro....

• #2   11. jul 2007 P vagterne siger absolut ingenting de ber dig om at flytte den op på fortovet hvis du holder på en vej hvor man ikke må.

• #3   11. jul 2007 Som reglerne er nu i københavn centrum, så må du kun holde i afmærkede mc-båse, hvilke der er cirka 2 af i kbh. Hvis jeg ikke er i nærheden af en mc-bås, så holder jeg bare så jeg ikke er i vejen for nogen - det er gået godt indtil nu.

• #4   11. jul 2007 Da jeg tog kortet fik jeg afvide at man ikke kunne få P-bøde på en mc, fordi der ikke er en p-skive. Og hvis en MC har p-skive vil den være tilgængelig for alle, så alle ville kunne stille tiden... Har aldrig selv fået en p-bøde.. Lyder skørt. Gælder selvf. kun hvis du bruger hovedet når du sætter din bike fra dig...

God tur du! smiley

Mvh. Jacob

• #6   11. jul 2007 angående camping er der ikke det store i kbh

men prøv her

(link fjernet)

Mvh Rune

• #7   11. jul 2007 Hej Jesper . Ishøj er fin nok, så ka du tage s-toge ind til hovedbanegården,så er du fri for at få cyklen med ind til København.Har boet der flere gange,kan varmt anbefales.Mvh Gert

• #8   11. jul 2007 Jeg takker for svarene =)

• #9   11. jul 2007 Jer der parkerer på fortorvene:

Hvordan kommer I op/ned på fortorvet og gennem evt cykelsti - kørende eller trækkende??

• #10   11. jul 2007 Jeg spurgte her i forleden en parkeringsvagt inde på vestervoldgade (centrum kbh) hvordan det forholdt sig.

Han fortalte mig at det i teorien er ulovligt at parkere på fortorvet, men at Kbh kommune har givet en dispentation, der gør at så længe man ikke holder til ulejlighed og folk kan komme forbi på fortorvet, så må man holde der.
    Han beskrev det som at en dobbeltbarnevogn skal kunne komme forbi uhindret.

Jeg takkede for info og parkedere på fortorvet med hans velsignelse smiley

Kommentér på:
Parkering i København..?

Annonce