{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Jan B
Jan B
Tilmeldt:
10. apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

re: Motorcykel påklædning - nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har snart fødselsdag smiley (Rundt)

Jeg har en fin Harley, og alt er for så vidt perfekt.

Imidlertid har familien foreslået mig, at jeg ønsker mig det ultimative "outfit" således jeg også fremtræder både sikkert og korrekt når jeg triller rundt.

Jeg har en fin hjelm (Full-face Schoi) - men mangler i princippet alt andet. Havd er det bedste - uden smålig skelen smiley

Venhil
Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  re: Motorcykel påklædning - nybegynder
  • #1   12. jul 2007 nu får du nok ca. 20 forskellige svar, spørgsmålet er om der overhovedet er et bestemt facit. jeg kan godt lide look-well og frank-thomas men det er jo bare min mening. noget med farver selvom det ikke klæder din harley. Det handler om blive set og at du føler dig tilpas i det tøj du kører i.

  • #2   12. jul 2007 Tjaeeee, mon ikke en harley forretning har det du skal bruge??...

    Rukka er nok det bedste.


  • #3   12. jul 2007 Hej og tillykke med "den runde", hvis det er HD du kører vil jeg mene du skal købe uniformen der. Det er ikke dyrere end så meget andet, og de har et stort udvalg. Mikael

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #4   12. jul 2007 Stilen på cyklen skriger jo efter sort læder - kig evt i mit fotoalbum for inspiration. smiley

  • #5   12. jul 2007 Køber du sort læder og sort hjelm, så er du næsten sikker på at blive overset i trafikken.
    Nej, køb noget de andre trafikanter kan få øje på.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #6   12. jul 2007 Den der cykel bliver man ikke overset på.

    Krom har sådan en fin evne til at reflektere alt lys...


  • #7   12. jul 2007 Mikael K: jeg synes så absolut HD-tøj er dyrt. Var for 3 uger siden inde og snuse i Caps i Århus. Synes hvert fald ikke det er specielt billigt. Så bl.a. et par simple, helt almindelige sorte handsker, med et mikroskopisk HD mærke på håndleddet, der kostede 1100 kr.

    Jeg vil også sige at du skal købe det der føles rart at køre i. I en anden tråd i dag, tales der om Draggin Jeans..det kunne måske være godt, og pænt til en harley, og som nogle skriver i den tråd, koster et par ca. 1400 kr..

    Så kunne du bruge lidt flere penge på den ultimative ønskejakke...evt. fra HD.

    Og tillykke i øvrigt med dagen...

    Knuser Mette


  • #8   13. jul 2007 Frank Thomas har en række fine ting i Cruiser stilen. Top kvalivare og priser, der er noget mere medgørlige end Caps.

    Kontakt evet Scotti-Knigths i England. Forsendelsen er dyr, men varen er halvpris af herhjemme

    Husk nu rækkefølgen af gear:

    1: Hjelm
    2: Jakke med god beskyttelse
    3a: Handsker
    3b: Støvler
    4: Bukser med beskyttelse.

    Så kan du se, hvor du skal snyde, hvis du vil snyde.

    Hænder og fødde er utroligt lette at invalidere. Alle overlevelsesorganer sidder i krop og knold. Ben kan da skades meget voldsomt, men som regel gror de rimeligt sammen. Et knæ kan i værste fald skiftes, men en fuldstændigt smadret ankel er svær atgøre noget ved.


  • #9   13. jul 2007 http://www.metal-rules.com/concerts/RobHalford_-_PainKiller2000.jpg

    Sådan skal det se ud ^_^


Kommentér på:
re: Motorcykel påklædning - nybegynder

Annonce