{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Glasblæsning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Skal have glasblæst mine motordele. Motoren er adskilt og skal lige affedtes.
Herefter skal jeg have dem glasblæst og malet.

Hvordan skal man forholde sig med de forskellige pakningsflader? Skal de afdækkes eller kan man glasblæst delene og så evt polere dem op igen. Hvad er jeres erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glasblæsning
  • #1   10. jan 2019 Jeg afdækker alt der ikke skal ha sand/maling...

    Er det pulverlak kommer der også bolte i alle gevind..


  • #2   10. jan 2019 Med lidt forsigtighed. Og uden at ramme for meget på fladerne så kan du godt glasblæse uden. Tape alternativ er selvfølgelig at pakke det hele ind i tape
    Men uanset hvad vil der enten blæse af eller Det kommer nedenunder. Så det kan næsten ikke betale sig.


  • Bib
    Bib Tilmeldt:
    okt 2017

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 83
    #3   10. jan 2019 Må jeg anbefale at du undersøger muligheden for at vandpolering i stedet for. I Brabrand ved Aarhus ligger Aquaknife, hvor jeg har fået meget grimme motorer til at stå som nye.

    B


  • #5   10. jan 2019 Ja vandpolering har jeg også hørt godt om. Men nu har jeg tilfældigvis glas, pistol osv liggende. Den skal males bagefter, så kan godt tænkes jeg skal kigge på mulighederne med Sand ?
    Jeg beskyttet pakfladerne med tape. Så må det tage den tid det tager : )


  • Bib
    Bib Tilmeldt:
    okt 2017

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 83
    #7   11. jan 2019 Det er muligt Hans Henrik. Jeg har kun fået pulverlakeret efter vandpolering - og det er der ingen problemer med. Hvordan det forholder sig med almindelig autolak, har jeg ingen erfaring med.

    B


Kommentér på:
Glasblæsning

Annonce