602 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Choker problemer Kawa !!! Choker problemer Kawa !!!

Nogen der har erfaringer med choker problemer på gpz 600R eller gpx 600R nemelig samme karb, når jeg starter den kold går den op på et par tusinde omd, efter et lille stykke stiger den til 3-4000, så er det problemet kommer når jeg vil tage lidt af chokeren fra, så falder den helt vildt og hakker og pruster, og går for det meste ud ???
Eller måske andre der har haft samme problem?????

Tonny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Choker problemer Kawa !!!
  • #1   25. maj 2005 Havde samme problem meed min gpx 750r men lærte at leve med det........ Hilsen Simon

• #2   25. maj 2005 Okay, de skal måske bare gøre sådan, det er nemelig karbs fra sådan en jeg har sat på.
    Bortset fra koldstart så kører den perfekt!!!!

Tonny

• #3   25. maj 2005 mjah altså hvis du slår chokeren fra før den er blevet varm nok, så kan det jo godt ske at den har lidt svært ved at holde sig i live?

jeg plejer at starte den med fuld choker, så kører den lige omkring 1000-2000 et par sekunder og stier så til 4000, så slækker jeg lidt på den så den kommer ned til 3000 rpm. så står den der mens jeg tager hjelm og handsker på, og falder ligeså stille til 2000 af sig selv. når jeg så slår den helt fra, lgiger den på omkring 1000, lige i underkanten, så den skal lige have lidt gas på håndtaget engang imellem for at holde sig oppe - så er den snart varm og holder sig omkring de 1400 i tomgang.

• #4   25. maj 2005 Det er jo det som jeg siger er problemet, at når jeg vil sænke chokeren fra de mange omd, bliver den helt umulig, for den skal ikke snurre med 4000 omd iskold, men bortset fra det så siger du din går med 1400 i tomgang, det er dæleme da meget er det ikke? skal den ikke max gå med 1200?

Tonny

• #5   25. maj 2005 jo 1250 ifg. haynes bogen skal den gå, så 1400 eller 1200 .. who cares smiley efter jeg synkroniserede karburatorer kom den til at gå 1800, så skruede jeg lidt ned for tomgangen og den lød bedst på 1400. - så er der også lidt at "gi af" når den er kold.

Kommentér på:
Choker problemer Kawa !!!

Annonce