293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forsendelse Forsendelse

Hey

Hvordan kan det være serviceén er så ringe her i danmark i forhold til Tyskland.

Har bestilt en lille stump i danmark til min mc.. et dæksel.. for snart 2 uger siden.. har endnu ikk modtaget det...! hvis det f.eks havde været fra louis havde ´jeg haft det inden en uge...
aaaahhh det er træls...! gider ikk købe i danmark mere...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsendelse
  • #1   14. jul 2007 er det original del?

da jeg bestilte en ny forskærm til min F1'er i vinters gik der 7 uger før den kom.... fordi den skulle sendes fra japans lager, da den var udgået i europa

• #2   14. jul 2007 Og du er helt sikker på at de havde din stump liggende, så den var lige til at sende til dig.....hmm det tror jeg nu ikke helt ;o)

• #3   14. jul 2007 nej det var ikk en orig del...! Det var en bremsecylinder cover...! kan sendes som ´maxi brev.. .hvis det endelig sku bestilles.. ja så ville det ta måske tre dage for ham at få det hjem.. og 2 dage om at sende det tl mig

• #4   14. jul 2007 Jeg ventede 6 uger på min kåbe...

• #5   14. jul 2007 Ikke for aqt forsvare nogen men:

I Danmark forsyner man et marked på godt 5 mio mennesker, i Tyskland godt 80 mio. Det er langt lettere at disponere et lager på et stort grundlag.

De generelle distributionsomkostninger i Tyskland og mange andre lande er lavere end her, dermed kan man forrente mere lager.

Og så den sidste:

MC-markedet her i DK er stigende, men det er konkurrencen blandt udbydere ikke!

Jeg køber kun dele her i landet, når jeg er i tvivl om deres identitet. Så får forhandleren lov at pege, og har så også problemet, hvis der kommer noget forkert.

Alt jeg med sikkerhed kan udpege bestilles udenlands. Det er oftest billigere, men altid langt hurtigere!!!

Kommentér på:
Forsendelse

Annonce