596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Så vil jeg også være med - min video! Så vil jeg også være med - min video!

Jeg ville lige lave et eksperiment for at en kammerat kunne se "hvor hurtig mc er" i forhold til hans gamle Coupe (AE86) - fin bil i øvrigt sådan en gammel baghjulsskubber.

Men - mit resultat blev, lydmæssigt, en skuffelse. Jeg smed den bærbare i rygsækken og webcam'et foran på min jakke, så mikrofonen opfangede kun vindstøj.

Billedet blev sådan noooogenlunde, desværre for få frames per second til at det ser fint ud, og hvidbalancen kan den ikke helt finde ud af.

Men hvis I keder jer og vil hente 17mb, så er den her smiley
http://thuesen.biz/kawasaki/gpz_ride.avi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så vil jeg også være med - min video!
  • #1   25. maj 2005 henter nu...heeh sjov måde at optage på :D!

• #2   25. maj 2005 Kram, det var fordi jeg gerne ville have en video hvor man kunne se rpm's samtidig med at man kunne se "min udsigt" - og da jeg ikke kunne få mit digitalkamera til at sidde fast (hvilket ville have optaget en bedre kvalitet også, øv) - så prøvede jeg med mit webcam, det er nemlig lavet til at sidde på en fladskærm så det har en "fod" der kunne hæfte sig fast på den rem min taske havde hen over brystet på mig smiley

sådan ....

• #3   26. maj 2005 Den sølv grå audi 80, S2 ting med bil experten skrevet på siden og som har vært til race i ålborg har jeg OWNET på min 600 gixxer.. bevares fra 0-60 hang jeg på siden.. har sku ikke lavet mere en 2 stil starter men ham i audi´en var sku mester hehe.. rygter siger alt fra 300-500 hk.. Fra 0-60 hang jeg på siden og så nåede gixxeren 8000 rpms i 1. gear WOOOOT. ... farvel audi:)
    Må få filmet en video når jeg kører frisk:)

Kommentér på:
Så vil jeg også være med - min video!

Annonce