Tragisk motorcykel ulykke.... Tragisk motorcykel ulykke....
Citat fra Hillerød posten:
En 26-årig mandlig motorcykelist fra Hillerød blev søndag dræbt ved en trafikulykke nordøst for Gadvang.
Den 26-årige kom kørende ad Helsingevej og havde ikke mulighed for at undvige en personbil, der kørte over krydset Gadeledsvej/Kildeportvej. Bilisten, en 41-årige mand fra Hillerød, overholdt ifølge vagthavende ved Hillerød Politi ikke sin ubetinget vigepligt. Motorcyklisten ramte ind i siden på personbilen, og den 26-årige mand blev slynget ud over bilen. Ifølge den vagthavende var han dræbt på stedet.
Den 26-årige havde kun haft kørekort til motorcykel i ganske få dage inden den tragiske ulykke afsluttede hans liv søndag klokken. 17.01
TAKE CARE OUT THERE!!!!!!!!!!
mvh
Peter
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.717
Tankerne går til mc-istens efterladte...
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 270
Er allerede sket for mig 2 gange at folk bare er kørt ud foran mig, jeg har kun haft kortet siden 19/5 - heldigvis kørte jeg ikke hurtigt og kunne nå at bremse.
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 182
Han havde haft MC kortet i tre dage men det kan ske for os alle....
Kør forsigtigt....
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 571
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Jeg vil forslå 45 knallert køre med gult lys og vi køre med normalt lys, måske det kan rede liv hvem ved.
Det værste jeg ved er at køre på landevej, også der kommer en nar som ikke har tid til og holde stille og svinger ud foran en, så køre jeg op på siden og gir dem en finger haha.
Jeg er begyndt når jeg køre på landevej, og prykke på overhanlings knappe et par gange når jeg nærmer mig et krys, det kan få folk til og holde stille fordi de ikke kan se noget, måske et godt råd til jer mc venner, for er der noget jeg hader og læse om, så er det når vi mister en mc ven. mvh Jan k
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 122
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
>>>Martin
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 76
Og som Martin Gade skriver "dårlig ide med at blinke med lygterne", det er næsten det samme som at give tegn til fodgænger ved et fodgængerfelt for at være venlig, folk bliver glade, og hilser pænt tak, men glemmer at kigge til den anden side, og så er det tit ved at gå galt.Har selv prøvet holde tilbage for en flok unger hvor det sker..
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 76
Det er ikke nok med at køre op på siden af dem og give fingeren, det gør man efter man har slået ens knyttet hånd hårdt ned i taget på bilen.
Tragisk motorcykel ulykke....