{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Så røg jeg rundt... {{forumTopicSubject}}

Ja som skrevet står, så måtte den lille fede her lige en tur i asfalten, da en billist magtedet at åbne hans dør, lige som jeg kørte forbi.

Det kostede en afrevet dør, en tur i asfalten... Og et ego der er meget meget meget lavt smiley

Udover det, ingen skrammer til mig, kun på bil og mc, så det priser jeg mig lykkelig over

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så røg jeg rundt...
  • #1   19. jul 2007 Godt der ikke skete mere men er sku da ærgeligt han ikke ser sig lidt for

• #2   19. jul 2007 Har tit tænkt over det scenarie når man kører forbi parkerede biler. Fy for sat.., godt du er okay. Er det slemt med cyklen?

• #3   19. jul 2007 Håber at han / hun sked i bukserne af forskrækkelsen.
    Godt du ikke kom noget til.....

• #4   19. jul 2007 Det er faktisk ikke så skrækkeligt slemt med cyklen. Selvfølgelig er der en del kosmetiske ridser, og enkelte steder er kåben flækket, men rent makanisk ser den umiddelbart ikke ud til at have taget skade.

Når jeg kommer hjem ser jeg lige lidt bedre efter om der reelt er mekanisk skade.

Om ikke andet, så får jeg mulighed for at få en kåbe på i custom farver... Man skal jo et eller andet sted se lidt lyst på det selvom det er surt smiley

• #5   19. jul 2007 Surt for dig, Hottentot.

Godt, at der ikke skete mere!!!

• #6   19. jul 2007 Godt der ikke skete noget med dig! Men kig nu lige ordenligt efter på din mc, man overser som regel en masse lige når det er sket, taler af erfaring smiley

• #7   19. jul 2007 Rart at læse at du trods den "hårde" medfart har optimismen i behold... og det kan da også godt være at der melder sig nogle ømme punkter på kroppen senere - men godt det ikke gik værre.

Hvad cyklen angår så følg RuneCNR's råd - og husk ALT hvad der har fået bare en lille skramme skal skiftes/males om... Jeg mente også engang at der ikke rigtigt var sket noget med min daværende cykel - men så fik mekanikeren lige fat i den... og han fandt heldigvis en alt det jeg havde overset - så måske du skal søg "hjælp" ved en sådan... bare lige mine 2 cent....

Fortsat god bedring til dig og cyklen....

• #8   19. jul 2007 Ja, surt show - men heldigt der ikke skete dig noget.

Et godt råd : Når nu den skal takseres af forsikringen så sørg lige for at tage forbehold for eventuelle følgeskader både vedr. cyklen og dig selv.
    Man ved aldrig hvad der kan komme - en flækket svejsning i stellet eller en skæv forgaffel osv.

Take care smiley

• #9   19. jul 2007 Har du en ulykke forsikring så kontakt dem at det er sket... hvis du nu får ondt i nakken og det ikke bare går væk igen er det meget godt man kan hente nogle penge der.. hvis du skal gå sygemeldt i længer tid...

• #10   19. jul 2007 Ok, vil huske det med at melde til forsikringen at det er sket.

Har aftalt tid ved en mekaniker som ser cyklen igennem, og får en vurdering af ham.
    Så må taksatoren se om han når omtrent samme resultat smiley

• #11   19. jul 2007 Det er Nemeis, når man har en SÅ ufuldstændig profil her på MCG... Ej, har sg ondt af dig. Håber dit ego kommer op igen.. Sammen med nye billeder før/efter ulykken...

• #12   19. jul 2007 hun han/hun også skal smide en nu hjelm efter dig!

• #13   19. jul 2007 altså... ik bokstaveligt.. det gør nas!

• #14   19. jul 2007 Øv - godt at der ikke skete personskade smiley ... håber at forsikringen er fair i sin behandling af sagen...

• #15   19. jul 2007 Anders det er kun hvis hjelmen har været i kontakt med noget da det skete!

• #16   19. jul 2007 Godt der ikke skete dig noget, det andet er bare penge, og skyldsspørgsmålet er da vist til at placere smiley

• #17   19. jul 2007 Træls episode, men ja. Godt det ikke gik værre! Håber du snart kommer ud og køre igen.

Har tit irriteret mig over alle de, ja dumme billister, som bare smækker døren op, når de skal ud af bilen. Jeg kan forstå de kan overse en motorcykel, men jeg er konstant udsat for det, når jeg kommer kørende i min bil også. Folk kigger sig bare ikke for længere og det er da mærkeligt, at man er blevet så ligeglad med det hele. Jeg er altid forsigtig med det, for jeg vil sku ikk ha min dør kørt af en dag.
    Det ender med at en dag jeg oplever det i bilen, så kører jeg bare til. Så kan folk bare lære det. Det er, så vidt jeg ved heller ikke helt lovlig bare at vade ud i kørebanen med sådan en dør.

• #18   19. jul 2007 Godt der ikke skete noget med dig!

Husk også, at alt tøj, der har fået de mindre skrammer, skal erstattes!

I foråret blev jeg selv klippet af en bil (allerførste dag på den nye MC), og det resulterede i erstatning for hjelm og støvler, personskade (latterlig erstatning for hjernerystelse) samt reparation af MC for ca 60k.
    Min erfaring er, at du meget tit skal tage kontakt til værksted og høre, hvordan det går. Ligeledes taksator, hvis han/hun er lidt sløv i optrækket!

Noget andet.. Mon ikke forgaflen er trykket lidt? Der skal vel alligevel noget til at rykke en dør af.. smiley

• #19   19. jul 2007 Stakkels dør......

Nej seriøst godt der ikke skete noget med dig....

hilsen hector

• #20   19. jul 2007 Sebastian hvordan kan man være 100% sikker på den ik har fået et slag ? men ja ja.. ik mit hoved (:

men godt der ik skete mere med dig! gad vist hvordan jeg have set ud hvis jeg ik ik drejse inde jeg ramte en 4 hjulstrækker igår ^o)

• #21   20. jul 2007 Surt og dog super heldigt der ikke var personskade.. Nå det så er sagt , hvordan kunne det så egentligt ske.? Havde du ikke ordentligt sideafstand til den bil du passeret samtidig med at føren åbenbart valgte at åbne døren.?? For så skulle der da stadig værer plads til både dør , dig og mcén...??
    Mvh PeterS

• #22   20. jul 2007 Den er led den med døren. jeg var selv passager i en bil og var ved at klippe en cykelist med døren da jeg skulle ud.
    Siden da har jeg kigget mig til begge sider hver eneste gang jeg er steget ud af en bil. Så man lærte da noget af næsten skade.

Kommentér på:
Så røg jeg rundt...

Annonce