{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Styrender rustne på nyere cykel {{forumTopicSubject}}

Hej var ude kigge på min cykel idag, som var stået siden efteråret i en ikke opvarmet garage og stadig står der.

Den er købt sidste sommer helt ny.

Begge styrender har rustet under lakken så det ligner der er masser af ridser, men det altså forsaget af rust og ikke fordi jeg har ridset dem. Køre man en negl over vil man se rusten.

Ville i forvente at få et sæt nye på garantien når cyklen ikke engang et et år gammel?

Min gamle gs fra 1994 styrender så ikke engang sådan ud og de var 22 år gamle da jeg havde den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrender rustne på nyere cykel
  • #1   17. feb 2019 er det på den Suzuki du har fra 18 af, syntes ikke det ligner org styr og ender på de billeder du på din profil smiley er det noget eftermont smiley

  • #2   17. feb 2019 Det originale. Det måske håndtagene der for den til at fremstå som noget der ikke er original.

  • #3   17. feb 2019 hvis de er det de org dele ville jeg da tage en snak med forhandleren om det , men han siger sikkert det er ridser der har forårsaget det eller også får du 2 nye hvis han er til at snakke med , ellers det bare at få dem slebet ned og malet det er ikke det store arbejde , ved ikke om det kommer under garantien men ville da prøve smiley

  • #4   17. feb 2019 Dækker garanti eller dem selv ikke, kommer der bare nogen Rizoma styrender på, og finder et andet værksted til service fremover smiley

  • #5   17. feb 2019 Husk nu at værkstedet ikke vælger om den bliver godtaget på garanti eller ej.
    Det gør importøren.

    Så lad være med at bebrejde dit værksted hvis du får et nej.

    Desuden ved jeg der står i garantibestemmelserne for nogle af de japanske mærker at korrosion ikke dækkes, såfremt forkert håndtering i vinterperiode.


  • #6   17. feb 2019 Har haft en Suzuki gs500 fra 1994 med originale styrender som ikke havde nogen tegn på rust, og den var 22 år gammel da jeg havde den, og bestemt ikke en cykel der har tilbragt sit liv i en varm stue. Så det kan ikke være rigtig de skal se sådan ud efter en enkel vinter i en garage.

  • #7   17. feb 2019 #6
    Nu siger jeg bare hvad der står i visse betingelser.
    Om det står i dine kan jeg ikke vide.
    Men synes klart du skal læse den igennem ang. garanti.

    Men husk at din forhandler stadigvæk ikke har noget med det at gøre, andet end håndteringen af importørens afgørelse.


  • #8   18. feb 2019 Skrev en mail til Suzuki forhandleren og han har bestilt to nye så alt er fjong smiley

Kommentér på:
Styrender rustne på nyere cykel

Annonce