1.685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

"chopper/cruise eller race" ? "chopper/cruise eller race" ?

Hvad køre i på? Og hvorfor? smiley

Har i nogle sjove/ gode argumenter for hvorfor i køre racer maskine og ikke en langsom tøffer.. Eller omvendt?

Andre som står og ikke rigtig kan finde ud af om det er chopper eller race man er til? ??

Har tidligere kørt yamaha r1. og nu intruder 1400.. Syntes jeg savner r1'eren. Men samtidigt er jeg os glad for min intruder... Har gået med flere overvejelser om at skifte tilbage.
Kan ikke finde ud af om jeg skal beholde intruder eller købe f.eks r1 eller anden racer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "chopper/cruise eller race" ?
  • #2   7. mar 2019 Det er ret simpelt, man kan ikke nøjes med en! Jeg har tre ??

• #4   7. mar 2019 Man kan ikke få for mange motorcykler, jeg har en gsxr750, en Yamaha xj6 diversion og en Yamaha MT09 smiley

• #5   7. mar 2019 Honda XL600 Transalp - fordi det er den bedste maskine i heeeeeele verden smiley

GSX250, den miljøvenlige udgave uden motor

TU250, som bygges om - lige så stille og roligt - Scrambler Style - ingen grund til at det lige blev den, det var tilfældighedernes lune smiley

Jeg er ikke til fart og hårnålesving , men nyder at have en alsidig maskine som man kan tage 1000km pr dag på uden at lide. En maskine der aldrig går i stykker og som er ligeglad med at vejen slipper op.

Jeg vil sidde godt og have et godt overblik smiley

• #6   7. mar 2019 Jeg har en TL 1000 R, når jeg skal "hænge" på de unge....
    Og når det ikke behøver at gå så stærkt, trækker jeg Harleyen ud af garagen.

• #8   7. mar 2019 Jeg syntes du skal beholde din intruder og så købe en racer ved siden af, der er dage hvor man gider at tøffe og dage hvor man mangler et adrenaline kick, så det meget rart at kan vælge..

• #9   7. mar 2019 Køb et par stykker som vi andre. Det andet vil du fortryde smiley smiley

• #11   7. mar 2019 Er selv, meget til naked/race, føler man sidder bedere på dem, og at man har mere kontrol over dem, på den måde man sidder på, så syntes jeg personligt også de ser lidt bedere ud smiley

• #12   7. mar 2019 Da jeg er rimelig dovne anlagt, kører jeg racer, så man kan lægger ned.

• #13   7. mar 2019 Haha, bedste begrundelse indtil videre smiley

• #14   7. mar 2019 En cykel til hvert af dine kørselsbehov er vel ikke for meget? Har selv en mindre nøgen, Honda GB500, til kørsel på de små veje her på Hovedøen i godt vejr og en ditto VF1100S til samme plus langture. Ville egentlig gerne have en tredje, jeg nænnede at tage ud på dage med småregn, måske med halvkåbe, men den er der ikke plads til i skuret til pt smiley

• #15   7. mar 2019 Kan se at stort set alle som har skrevet i dette indlæg har 2 eller flere mc'er ! ?? Det er måske det jeg skal gøre. Have en af hver!

• #16   7. mar 2019 #15 motorcykler er lige så forskellige som humøret kan være, og afveksling er lækkert. Og som sagt, man kan aldrig have for mange motorcykler, jeg begrænser mig kun pga garagen og pengepungens størrelse . Det sagt, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg ville have hvis jeg skulle have flere. Jo måske en regnvejrscykel jeg også kunne låne ud til dem der ikke har en, og en motard, og måske også en cafe og (indsæt selv flere) hvis jeg havde råd og plads smiley

• #17   7. mar 2019 Jeg har valgt tøf tøf scooter af flere årsager
    1 de fysiske skavanker inns korbus efter en røv tur af en arb ulykke
    2 på den jeg har nu der kan jeg både ryge og drikke kaffe når jeg dulre ud af vejen
    Mangler engenlig kun et kateter så jeg helt fri for at stå af før tanken er Tom

• #18   10. mar 2019 Tror det er lidt ligesom med farve !! Nogen er til det ene nogen til det andet..
    Men flere er helt klart at foretrække smiley smiley Jeg har haft en del forskellig har altid haft en HD og ved siden af har jeg haft Honda XR 600, Zuki RF 900, og Buell XB 12 STT..
    Nu står der tre HDer i garagen og en US bil i indkørslen, så det ikke så slemt i vinter halvåret smiley smiley

• #19   10. mar 2019 Michael R: God stil,..sådan!

• #20   11. mar 2019 Har en ombygget sports touring, som er blevet til en naked/cafe smiley Er vild med komforten og kørestilen, og trækkraften

Jeg drømmer dog om en powercruiser som Ducati Xdiavel.. Skal også prøve den nye Indian Scout bobber på et tidspunkt

• #21   11. mar 2019 du bliver nød til at have mere end en smiley

Kommentér på:
"chopper/cruise eller race" ?

Annonce